早前收到大學生的卡,今日在福民站A出口的中移動實名,很简單。跟他说異地卡,她會安排1,2号櫃位。因要等约15分鐘,跟她吹水。第一基本上其它的移動廳都可做實名,第二失卡要回广州搞,第三她说深圳有兩個中移動地方可容许第一次換细卡,她说了。但我不用细卡及不熟地方,忘記了。但肯定不是東門太阳广場。如有其它師去那里實名可再问清楚。

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 1480# sperm

我只換了nano SIM card

TOP

我都系啱啱收到大學生張卡,即刻走去實名和換nano sim,順便開銀行戶口,一次過搞掂晒啲嘢,去到國貿站中移動,同個肥婆講要實名和換nano sim,他覆返我說這是廣州卡,在深圳跨區是不能換的,企硬唔換比我,唯有走人

TOP

或者唔俾用歡樂卡實名
stta800 發表於 2016-7-1 11:10



    照計我又覺得唔會咯
大陸只認你張歡樂卡

TOP

回覆 1483# 3dgold

現在去東門太陽廣場辦理穩陣d

TOP

大6野,時得時吳得。返廣州換卡,但不實名。有冇巴打/絲打試過牙。親!

TOP

唔見左張咭先大問題,要上去廣州搞

TOP

本帖最後由 sperm 於 2016-7-3 13:10 編輯

回覆 1487# cct1978

如無登記銀行或其他重要用途,買過張好過

TOP

回覆  3dgold

現在去東門太陽廣場辦理穩陣d
國大代表 發表於 2016-7-3 05:36

等ching報告

TOP

今次係第二次呢張卡實名,早3個月係大學生買左張卡,今日終於去左廣州實名,好彩大卡都有帶去,因為實名時對方話呢張卡已實名,我咪講話宜家係我用,連大卡都係我手,跟著佢要我輸入密碼,咁就成功實名,整個過程無上次實名咁兒戲,有返d資料畀我睇(通行證號,姓名),上次畀通行證個職員scan,之後再sms驗證,所以今次都有畀返上次實名號碼再核實一次,結果係我名!順便換新sim,兩蚊雞!

TOP