m92fshing 當前離線
進階會員
講得好啱。 6/7GHz就係內地指定要做嘅新NR頻譜,華為一定會有RRU供應,香港咁急拍6/7GHz就係因為配合國 ... Linksys999 發表於 2024-12-2 11:31
TOP
peter_chan 當前離線
長實有大數據掌握世界經濟動向,可能預視到黎緊幾年世界步入經濟衰退,要睇定發展先再投新頻,但舊頻要用 ... m92fshing 發表於 2024-12-2 11:50
蘋果一直希望用自研基帶5G Modem取代高通產品,聽聞下年有機會用上 如果遲下全線轉用自家Modem, 要等佢 ... m92fshing 發表於 2024-12-2 11:59
基本上﹐手機層面都要2-3年後才會推出市場。 對於用家而言﹐這一方面真係唔需要太擔心。 加上﹐6 ... peter_chan 發表於 2024-12-2 12:07
我同意高通同聯發科都有能力出到支援既modem,問題係蘋果本身係無線電呢方面能力不足,如果佢堅持唔用高 ... m92fshing 發表於 2024-12-2 12:39
bbbear 當前離線
bbbear
成個6/7G既生態都未有,咁早買呢條頻,但短期內都無基站賣,無電話收到,仲要5年內做到全港50%人口覆蓋,和 ... m92fshing 發表於 2024-12-2 09:31
美國唔用呢段頻譜 就會減少驅動力? 美國不嬲喺頻譜上有自己一套 好似已前2G 個個用900Mhz 1800Mhz 佢就 ... bbbear 發表於 2024-12-2 15:19
pc1668 當前離線
特級會員
咁早拍賣好明顯係政治任務黎啦,學其他人話齋,n104係中國推入標準 外國制裁華為,中國總要幫佢搵出路 ... leeyc0 發表於 2024-12-2 11:16
長實有大數據掌握世界經濟動向,可能預視到黎緊幾年世界步入經濟衰退,要睇定發展先再投新頻,但舊頻要用黎維持服務,無辦法唔投 m92fshing 發表於 2024-12-2 11:50
kwongoc_1016 當前離線
Epc老餅