講得好啱。

6/7GHz就係內地指定要做嘅新NR頻譜,華為一定會有RRU供應,香港咁急拍6/7GHz就係因為配合國 ...
Linksys999 發表於 2024-12-2 11:31

蘋果一直希望用自研基帶5G Modem取代高通產品,聽聞下年有機會用上

如果遲下全線轉用自家Modem, 要等佢支援6/7G就真係有排等

via HKEPC Reader for Android

TOP

長實有大數據掌握世界經濟動向,可能預視到黎緊幾年世界步入經濟衰退,要睇定發展先再投新頻,但舊頻要用 ...
m92fshing 發表於 2024-12-2 11:50



    自己財赤問題多D。


對 衫台 來講﹐知道自己財力唔係太夠 + 之後仲有貨供應(即係遲D可以再投標) + 設備供應短期內一家緊張。

今次唔入貨﹐其實都唔係無道理的。

TOP

蘋果一直希望用自研基帶5G Modem取代高通產品,聽聞下年有機會用上

如果遲下全線轉用自家Modem, 要等佢 ...
m92fshing 發表於 2024-12-2 11:59



    基本上﹐手機層面都要2-3年後才會推出市場。

對於用家而言﹐這一方面真係唔需要太擔心。


加上﹐6/7Ghz都已經納入國際標準﹐不同的手機廠家總會處理這個問題的。

TOP

基本上﹐手機層面都要2-3年後才會推出市場。

對於用家而言﹐這一方面真係唔需要太擔心。


加上﹐6 ...
peter_chan 發表於 2024-12-2 12:07

我同意高通同聯發科都有能力出到支援既modem,問題係蘋果本身係無線電呢方面能力不足,如果佢堅持唔用高通,要自主燃發真係唔樂觀

via HKEPC Reader for Android

TOP

我同意高通同聯發科都有能力出到支援既modem,問題係蘋果本身係無線電呢方面能力不足,如果佢堅持唔用高 ...
m92fshing 發表於 2024-12-2 12:39



    apple自己處理唔到﹐可以分2條line囉。

本土美國貨就用自家野﹐無6/7G的支援。

其他有6/7G的市場(eg. 中國)﹐就用另一款modem。


無6/7G 的支援﹐真係可以搵少好多錢﹐apple無理由同錢作對的。

TOP

本帖最後由 bbbear 於 2024-12-2 15:28 編輯
成個6/7G既生態都未有,咁早買呢條頻,但短期內都無基站賣,無電話收到,仲要5年內做到全港50%人口覆蓋,和 ...
m92fshing 發表於 2024-12-2 09:31

美國唔用呢段頻譜 就會減少驅動力? 美國不嬲喺頻譜上有自己一套 好似已前2G 個個用900Mhz 1800Mhz 佢就走去用 1900Mhz
600Mhz 全世界得佢用
5G 最初係冇打算用N77 而家咪用咗3700Mhz
冇發射站器材供應 咪同政府講要求延期
MMWAVE 咪延期咗
不過可以話好快有 華為一定好快出到 主因樓上已經有師兄講咗
當華為出到相關設備 反而會加快驅動N104 係世界上洗用(不過唔關歐美地區事) 因為華為網絡設備 喺世界上佔據好似有 30%以上
電話用嘅晶片就可能要要多啲時間先有

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 m92fshing 於 2024-12-2 16:37 編輯
美國唔用呢段頻譜 就會減少驅動力? 美國不嬲喺頻譜上有自己一套 好似已前2G 個個用900Mhz 1800Mhz 佢就 ...
bbbear 發表於 2024-12-2 15:19

我覺得研究到WIFI同Mobile都可以share 6/7G一齊用,好過現存呢啲方案,例如限制WIFI只可以室內用同限制功率,Mobile就只有室外站

via HKEPC Reader for Android

TOP

咁早拍賣好明顯係政治任務黎啦,學其他人話齋,n104係中國推入標準
外國制裁華為,中國總要幫佢搵出路 ...
leeyc0 發表於 2024-12-2 11:16


It looks very likely

TOP

長實有大數據掌握世界經濟動向,可能預視到黎緊幾年世界步入經濟衰退,要睇定發展先再投新頻,但舊頻要用黎維持服務,無辦法唔投
m92fshing 發表於 2024-12-2 11:50


You have an insight

TOP

6/7Ghz 華為肯推淨係做CPE FWA已經夠做。個網起碼無咁逼。

TOP