np732 當前離線
中級會員
TOP
cct1978 當前離線
進階會員
bbyubb 當前離線
我愛曲線
唔見左張咭先大問題,要上去廣州搞 cct1978 發表於 2016-7-3 12:10
prisonbreakhk 當前離線
ampm 當前離線
Billy仔swiss 當前離線
kklam 當前離線
上星期去了深圳實名,今日去gd.10086.cn check,仲未有實名.有冇人一樣情況? ampm 發表於 2016-7-5 11:01
wan091031 當前離線
下載"廣東移動10086"手機應用程式 開啟並登陸 按入最下左手面的"實名登記"再按"確定" 跟住按入右手面的" ... kklam 發表於 2016-7-5 11:16
3dgold 當前離線
請問各C兄...一定要上要廣州換卡?(3合1卡) P.S:從化卡已經實名. wan091031 發表於 2016-7-5 11:17