youhello507 當前在線
進階會員
我都系啱啱收到大學生張卡,即刻走去實名和換nano sim,順便開銀行戶口,一次過搞掂晒啲嘢,去到國貿站中移 ... 3dgold 發表於 2016-7-3 02:26
TOP
lasally 當前離線
係廣州換, cct1978 發表於 2016-6-24 19:36
我都想知邊間有三合一卡換(国貿果間無得換) 3dgold 發表於 2016-7-5 17:19
wanle 當前離線
中級會員
開銀行戶口搞了幾耐? youhello507 發表於 2016-7-5 17:50
terry.wong 當前離線
lailailai 當前離線
有時都唔係好明強國D嘢,明明大家都係中移動,換卡要返廣州,如果我去北京做嘢唔見咗張卡,咁咪要返落廣州 ... terry.wong 發表於 2016-7-5 20:19
cct1978 當前離線
stta800 當前離線
7喜 當前離線
Banned
chris230725 當前離線
有時好麻煩,無得用,今個月頭7月1號早上想申請,見唔到有,過左兩日先見到 即時用東莞毛+an機一起 ... 7喜 發表於 2016-7-6 21:10