我都系啱啱收到大學生張卡,即刻走去實名和換nano sim,順便開銀行戶口,一次過搞掂晒啲嘢,去到國貿站中移 ...
3dgold 發表於 2016-7-3 02:26



    開銀行戶口搞了幾耐?

TOP

係廣州換,
cct1978 發表於 2016-6-24 19:36

我都想知邊間有三合一卡換(国貿果間無得換)
3dgold 發表於 2016-7-5 17:19

咪講左廣州換

TOP

開銀行戶口搞了幾耐?
youhello507 發表於 2016-7-5 17:50

要睇你邊間開,同埋時間.
我7月1日下午1:30到華強招商銀行開戶,全程40分鐘.
1. 國內手機號碼-----接收確認短信用.
2. 職員會先幫你用電腦網上登記,(深圳地址可以作)再比表你填寫,在開戶專柜等叫名.
3. 開戶存1000元免5元手續費,會比張提款卡同隻手指你,(手指專業版登入用).
4. 過程會幫你拍照留念,幾次簽名同短信.

TOP

有時都唔係好明強國D嘢,明明大家都係中移動,換卡要返廣州,如果我去北京做嘢唔見咗張卡,咁咪要返落廣州先至有返張電話卡,中間時間真係失去聯絡

TOP

有時都唔係好明強國D嘢,明明大家都係中移動,換卡要返廣州,如果我去北京做嘢唔見咗張卡,咁咪要返落廣州 ...
terry.wong 發表於 2016-7-5 20:19
ching你巧叻叻㗎,俾你估中曬

TOP

本帖最後由 terry.wong 於 2016-7-5 21:27 編輯

咁我又唔了解中國,又好少去中國,更加唔知道中國從一個一窮二白的面貌,把六億以上的人擺脫貪因同中國已經成為一個人均八千美元的世界第二經濟體,所以我無發言權,當我發up風

TOP

有人話中國聯通一卡兩號零月費果張登記不到12306, 都唔係的

TOP

10元1G又改左到9月30

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有時好麻煩,無得用,今個月頭7月1號早上想申請,見唔到有,過左兩日先見到
即時用東莞毛+an機一起 ...
7喜 發表於 2016-7-6 21:10


    用住9.99 7日 10G先(歐國盃優惠)

TOP