請問那裡有$20賣?! Thanks!!
xperiac2014 發表於 2015-8-12 20:36



    荔枝角報紙檔,行過見特價。

TOP

荔枝角報紙檔,行過見特價。
aok 發表於 2015-8-12 21:38



    搭你買四張 $100 寄比我得唔得?

TOP

各位ching, 小弟想問下係唔係只有菲傭先用到hehe NMP?

TOP

各位ching, 小弟想問下係唔係只有菲傭先用到hehe NMP?
monkey288 發表於 2015-8-12 22:47


唔係

TOP

本帖最後由 sdds 於 2015-8-13 23:46 編輯
應該係,我下個月先開卡。
aok 發表於 2015-8-12 20:00


白色sisi 要在31/10/2015 前開咭

TOP

本帖最後由 martinnitram 於 2015-8-13 10:16 編輯
荔枝角報紙檔,行過見特價。
aok 發表於 2015-8-12 21:38

呢張有效期有 6 個月? 如果都係送 1G + $38 1G plan 咁咪好用過 hehe?
求地址   , thank

TOP

呢張有效期有 6 個月? 如果都係送 1G + $38 1G plan 咁咪好用過 hehe?
求地址   , thank ...
martinnitram 發表於 2015-8-13 10:15

應該都係開卡3個月,我未見過有外傭卡,開卡後有180日有效期。

TOP

應該係,我下個月先開卡。
aok 發表於 2015-8-12 20:00

請問:
呢張係咪打手機$0.06/min,固網0.15/min?
飛線係咪按分鐘收費?
收唔收行政費?
thx ching

TOP

搭你買四張 $100 寄比我得唔得?
ywringo 發表於 2015-8-12 21:41

制得過,$20 x 4 = $80,有 $20 執

TOP

應該都係開卡3個月,我未見過有外傭卡,開卡後有180日有效期。
ksksksks 發表於 2015-8-13 11:29

你估吓hello賓印有效期幾耐

TOP