今次係第二次呢張卡實名,早3個月係大學生買左張卡,今日終於去左廣州實名,好彩大卡都有帶去,因為實名時 ...
bowieha 發表於 2016-7-3 15:34

師兄,我下個月都諗住上廣州行下順便搞埋實名,請問邊間受理香港人實名?

TOP

回覆 1561# ericgood

我係廣州体育西路59号呢間中移動門市實名,就算5去開呢頭,都要搵返中移門市實名,有D係中移代理,佢地做5到我地呢D非國內人士實名,佢地都會叫返你去中移門市做!

TOP

實名時要不要影入冊相呀?


回覆  ericgood

我係廣州体育西路59号呢間中移動門市實名,就算5去開呢頭,都要搵返中移門市實名,有D係中移 ...
bowieha 發表於 2016-7-20 15:23

TOP

回覆 1563# ijack2001

5駛,但要畀張回鄉卡佢地做實名!

TOP

回覆  ijack2001

5駛,但要畀張回鄉卡佢地做實名!
bowieha 發表於 2016-7-20 16:28



    而家新例可能要.

TOP

而家新例可能要.
mcdull 發表於 2016-7-20 17:25


我今個月頭整就無影,不過都明白大陸D例成日變....

TOP

愈來愈多野,快D實名先

TOP

回覆  ericgood

我係廣州体育西路59号呢間中移動門市實名,就算5去開呢頭,都要搵返中移門市實名,有D係中移 ...
bowieha 發表於 2016-7-20 15:23

唔該晒師兄

TOP

回覆  ijack2001

5駛,但要畀張回鄉卡佢地做實名!
bowieha 發表於 2016-7-20 16:28


師兄,請問係米直接同d人講做實名過戶就得?使唔使好似東毛咁要5個通話紀錄?

TOP

其實你們知道回鄉證有多少?1980年拿了一本只有3年期回鄉證,幾年後路經旺角中旅社申請,因沒帶過了期的回鄉證,便填上第一次申請,當時以為他們沒有紀錄,怎知到取證時,他們說我已擁有回鄉證,教我去警察局報失,拿報失紙再來辦理!
所以香港居民一拿了回鄉證,他們便已擁有香港居民的身分證資料!

TOP