01faifaifai 當前離線
進階會員
小弟都在柴灣,都係東區人 pooh_tigger 發表於 2014-8-17 19:26
TOP
tucan 當前離線
中級會員
回覆 01faifaifai 噢,我其實係問你架. 射程可以嗎? 隻蛋放係廰,入房收得還好嗎? 我見有隻二手賣$20 ... ckcleung 發表於 2014-8-17 19:52
ckcleung 當前離線
Y拍50蚊張,就無謂TB了. 不過我唔夠分去Y拍,又想試野,米TB啫 ckcleung 發表於 2014-8-17 19:57