小弟都在柴灣,都係東區人
pooh_tigger 發表於 2014-8-17 19:26

估唔到咁多柴湾人
我在柴滂長大
旱10年前搬入新界
以前住怡翠苑

TOP

回覆 151# lunlunman
我手上兩張都是Y拍來的

TOP

回覆  01faifaifai


    噢,我其實係問你架.
射程可以嗎? 隻蛋放係廰,入房收得還好嗎?
我見有隻二手賣$20 ...
ckcleung 發表於 2014-8-17 19:52

我郜腦離隻蛋有30尺,都冇問題

TOP

回覆 154# 01faifaifai
柴灣係住不小人

TOP

Y拍50蚊張,就無謂TB了.
不過我唔夠分去Y拍,又想試野,米TB啫

TOP

回覆 156# 01faifaifai


    GOOD AR.近排我先發覺,隊隻有線蛋係窗邊,會收得好D.所以見隻二手E5331咁平,買番黎,長期放窗口啫

TOP

Y拍50蚊張,就無謂TB了.
不過我唔夠分去Y拍,又想試野,米TB啫
ckcleung 發表於 2014-8-17 19:57


佢同人鬥.玩劈價至咁平
佢話遲下會加返價

TOP

回覆 160# 01faifaifai


    等佢加番,我米去TB囉

TOP

回覆 161# ckcleung

X2

TOP

仲有冇其他c兄可成功開通第二次通行証呢?

TOP