再問。
7日1GB ¥10
3個鐘用晒1GB. 有無得再買。 定係要7日後先可以買??
suiyan 發表於 2016-7-30 14:26


見佢寫就話可以疊加。不過就唔見左半價

TOP

可以即時再買

TOP

本帖最後由 suiyan 於 2016-7-30 15:18 編輯

另一問題係。張卡現在在朋友度。 wifi蛋紫米內。 micro sim,
手機係用iphone nano sim. 張卡插唔到iphone度收驗證碼。
有乜方法?

TOP

回覆 1613# suiyan 自己剪仔佢或去中移动營业厅俾兩蚊人仔換張nano卡。

TOP

另一問題係。張卡現在在朋友度。 wifi蛋紫米內。 micro sim,
手機係用iphone nano sim. 張卡插唔到iphone度 ...
suiyan 發表於 2016-7-30 15:16
紫米蛋可以收發SMS

TOP

我张从化卡係深圳换完都係無法係香港发短讯。係深圳发就無问题,係香港收短信係無问题,只係发唔出短信。有 ...
jetflyer 發表於 2016-7-30 14:32


你可以發短信比國內手機, 但其他特別服務號碼就唔得,
我試過都係要用東莞毛卡發先得.

TOP

紫米蛋可以收發SMS
lailailai 發表於 2016-7-30 19:23


    係咩。我未試收到過,點樣收

TOP

回覆 1617# suiyan


    入紫米app..有得收sms

TOP

佢用Iphone, 無apps,
可唔可以android apps remote到紫米睇裡面sms

TOP

你可以發短信比國內手機, 但其他特別服務號碼就唔得,
我試過都係要用東莞毛卡發先得. ...
wanle 發表於 2016-7-30 20:57
我係香港咩短信都发唔出。不过搞掂咗12306登记,暂时都未再有需要发短信。庆幸收短信冇问题,所以都夠用。

TOP