本帖最後由 lunlunman 於 2014-8-19 19:55 編輯
今晚買咗張試,好似網速唔系好穩定..ching 們用緊邊個APN?
calex07 發表於 2014-8-18 23:23 
apn我部電話只有 one2free data (mobile) 及 one2free therering (lte.internet)可以選擇,
如果選lte.interent, 隔一陣佢會自己跳返去mobile果格, 可能因為只係3g卡關係啦,
我大部份時間都係公司/屋企室內使用, 比較少係街使用, 最多係返工放工係地鐵用,
如係街上/地鐵使用, 係會比較起伏的, 在地鐵有時會冇左signal,
如在公司/屋企速度平均D/L 有6-6.5MB U/L 有3MB, PING 30ms左右
我唔知算唔算穩定, 但絕對快過以前用pkkw既8mb寬頻, pkkw以前晚間平均只有2-3mb d/l,
因我都當佢係屋企寬頻咁用, 所以我基本上都收貨呀啦~ |