回覆 170# luke123


    最近係DC1見過有部Acer機係3 sim卡,唔知佢係唔係果部

TOP

其實我都有呢個疑問,如果張卡放係銀包,當普通八達通得唔得?

又或者咁講,將張卡放係電話套入面 ...
eeeuser 發表於 2014-11-3 19:34



    CANNOT

TOP

其實我都有呢個疑問,如果張卡放係銀包,當普通八達通得唔得?

又或者咁講,將張卡放係電話套入面,唔放入sim slot, 過地鐵閘同充值得唔得?
eeeuser 發表於 2014-11-3 19:34

梗係唔得啦,佢本身並唔係一張真正嘅迷你八達通。

可以咁樣理解,SIM卡裏面內置八達通嘅芯片,透過 "SIM卡應用" 與手機apps(軟件),NFC芯片,NFC天線,模擬成一張 "八達通"

另外,八達通卡本身應該並無儲存交易記錄及餘額數據,張卡祗係一個acc ID識別,數據係存喺八達通公司嘅server果度。
聽聞最初期嘅八達通卡,餘額數據存喺張卡度,所以果陣有人可以出古惑 "增值" 。

TOP

其實我都有呢個疑問,如果張卡放係銀包,當普通八達通得唔得?

又或者咁講,將張卡放係電話套入面 ...
eeeuser 發表於 2014-11-3 19:34



  唔可以  

TOP

我嘅係..9531xxxx
gary012 發表於 2014-11-3 11:10


我果張號碼都算可以, 冇2, 4 同埋5 (2 同埋 5 好多時會聽錯),
Number 係 AB-668-BXA

TOP

iphone6用到八達通功能嗎?
電話無電係咪用唔到?

TOP

買左張俾菲傭姐姐, 佢屋企用多, 出街少D, O岩晒. 用足半年搞一次, 唔駛煩.

TOP

回覆  luke123


    最近係DC1見過有部Acer機係3 sim卡,唔知佢係唔係果部
eeeuser 發表於 2014-11-3 21:39

最平$1420,抵玩

http://www.price.com.hk/product.php?p=176735

TOP

iphone6用到八達通功能嗎?
電話無電係咪用唔到?
kinchi 發表於 4/11/2014 07:01


no

TOP

如果 某月份未完, 又用咗$300M,
是否要等到下个月份開始, 才能上網用data??

TOP