不過講真一年一部iPhone
有iPhone3G既都係去apple 買3Gs 好
唔係永遠都要用3HK

TOP

岩岩又上到

2009-07-09_153345.jpg (181.76 KB)

2009-07-09_153345.jpg

TOP

原帖由 tonymkiii 於 2009-7-9 15:22 發表
佢話現有客戶可選iPhone 升級計劃
其實係咪之前冇係3度出iPhone 都可以有d抵玩d既plan?


如果佢係話簽多一年可以用番平D, 我會簽呀

TOP

回覆 13# 的帖子

haha~ 我諗3唔會放你走 :p

TOP

原帖由 tonymkiii 於 2009-7-9 15:22 發表
佢話現有客戶可選iPhone 升級計劃
其實係咪之前冇係3度出iPhone 都可以有d抵玩d既plan?

唔系,我問過了,系如果你系3既用戶,可以不用簽二十四個月,只簽十二個月,但系機價要照俾

TOP

原帖由 wapress 於 2009-7-9 15:43 發表

唔系,我問過了,系如果你系3既用戶,可以不用簽二十四個月,只簽十二個月,但系機價要照俾

意思即系唔可以舊機換新機,要重新買過部

TOP

原帖由 Whitepig 於 2009-7-9 15:31 發表
The price is reasonable:

For example, if u want to buy 32GB - $5460

Choose $398 plan, actually you pay $398 x 24 + $780 = $10,332 for 24 months plan + 32GB iphone
So the actual plan price is = $10,3 ...

但要預多$28
客戶須於合約期內選用指定之增值服務組合每月總值$28或以上,並簽訂24個月合約

TOP

原帖由 wapress 於 2009-7-9 15:43 發表

唔系,我問過了,系如果你系3既用戶,可以不用簽二十四個月,只簽十二個月,但系機價要照俾


即係我可以用$198+$12個plan 簽12個月 岩唔岩呀?

TOP

原帖由 wapress 於 2009-7-9 15:43 發表

唔系,我問過了,系如果你系3既用戶,可以不用簽二十四個月,只簽十二個月,但系機價要照俾

2G plan得唔得呢?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP