因為有時候你要打上去

TOP

原帖由 過去已過 於 2009-10-9 23:22 發表

冇錯,你可以用手機查你個訊息中心NO.,總之唔同NO. = 唔同台

我部機有時係寫住2G 有時係寫住3G  

TOP

回覆 12# 的帖子

因為收唔到3g便會收2g

TOP

原帖由 鴨仔 於 2009-10-10 00:19 發表
因為收唔到3g便會收2g

咁我2g果陣send sms或者人地send sms比我咪好危險

[ 本帖最後由 nelson 於 2009-10-10 00:26 編輯 ]

TOP

原帖由 過去已過 於 2009-10-9 23:22 發表

冇錯,你可以用手機查你個訊息中心NO.,總之唔同NO. = 唔同台

睇過台點計 je

3 係 2G/3G 之間都當同台計網內

TOP

3就最叻做d取巧野架喇,一個月唔知幾多人要比額外錢

TOP

原帖由 野野夜孩子 於 2009-10-10 02:07 發表
3就最叻做d取巧野架喇,一個月唔知幾多人要比額外錢



我都中過招,所以轉左去人仔,老老實實
又平又穩陣
少左收張單時個種激心,乜都抵番

TOP

不如打去3到問下,唔使估估下.我唔相信可以咁衰3g 還3g計,2g 還 2g 計,因為 2g plan 用3g 機都係log住3g station的,有人3g plan收唔到3g 都會drop去2g, 咁樣係好亂同好唔公平

TOP

3 2G同3G之間互send SMS係當同台的
可能你個fd係用儲值卡,又或者轉左台而你又唔知

另外SMS history同台入面send左幾多個record唔同有可能係因為你send左個長過一個SMS既message而又唔發覺

TOP

prepaid只係用prepaid果個要比錢...上台果個唔洗架
如果上台果個都要既話, 我個fd已經嘈死左我

TOP