海軍鬥水兵

TOP

當然係 smt

TOP

新世界唔多掂
SMT better

TOP

好茅盾
又唔想呃你, 但又驚你地過黎
攪到慢晒....HAHA

我兩間都用緊
SURE SMT
因為NWM本身都唔快,
加上呢幾個月, CSL, 123, NWM咩情況
大家都好清楚啦

SMT都係唔快, around 4XXkb
但SMT比較STABLE...
起碼FB, WHATSTAPP我用到, 打到卡, UPLOAD到相
之前用123直頭想死...
另外發現SMT有個幾得意既現象
每次我用OFTA CHECK SPEED
個DL SPEED都會一上上到1mb幾...
過幾秒先慢慢落番4XXkb...
所以我相信佢係特登咁做...一野BOOST上去
等你用果下就好得
但如果你係DOWNLOAD OR 睇片
先會限住你個SPEED

TOP

回復 1# csw616472


c hing 最好試 買張儲卡(賓卡) try 開通$38 1GB Plan (限速) ,如果ok 及try 80 smt 反正不簽約,看地區各電訊商表現再上5台

TOP

NWT very slow and got cut on phone calling recently. Will change to SMT once contract is over.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 m45smg 於 2012-11-15 22:17 編輯

自從港鐵開始鋪4G network後,收工時間1800-2000,
新世界由尖沙咀至太子速度勁慢
有時深水涉至美孚都慢係出到地面才好返D

唔知係港鐵個4G工程關係,定還是CSL依期有問題,連帶NWM都奶野

TOP

要小心Smartone 是不包 括 tethering 及 點 對 點 傳 輸 。

TOP

新世界唔多掂
SMT better
TRD-Racing 發表於 2012-11-15 12:43


遲D 多人用SMT 咪又係死

TOP