dialing 當前離線
中級會員
TOP
faiwaic 當前離線
進階會員
用過人仔2.75g,用緊nwm 人仔通話同上網穩定,但上網慢..而家3g我就唔清楚啦 nwm比較快...但無人仔咁穩定(wts ... Omega_Alpha 發表於 2013-1-22 18:54
sammie 當前離線
wcyaa 當前離線
opak 當前離線
cmcvista 當前離線
jcpajero 當前離線
我自己用緊 NWM $60 plan,算穩定, 因為佢就算收唔到 3G,跳去 EDGE 果陣都冇點斷過線, 而且佢個 EDGE ... cmcvista 發表於 2013-1-23 12:12
Omega_Alpha 當前離線
初級會員