是否一定要在7仔買 ? 正價 ?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原來有得炒???

TOP

原來有得炒???
roy05 發表於 2014-12-15 20:48


唔明白

TOP

唔明白
sdds 發表於 2014-12-16 00:20


正價 $98, 交易廣場 $120

TOP

原來有得炒???
roy05 發表於 2014-12-15 20:48

等睇炒唔炒得起

via HKEPC Reader for Android

TOP

正價 $98, 交易廣場 $120
bbyubb 發表於 2014-12-16 00:27


曾經一度缺貨,但現在大部份7-11 都可以買到...

TOP

回覆 16# ltguaiguai

水魚成街都係
拍賣區又冇成本
冇得輸喎
HEHE街市有售
都在拍賣區賣咗幾個月啦

TOP

回覆 18# se126

汗顏

TOP

回復 18 #se126

有印花袋又有現金賺 太理想了

其實我都有張hehe凸左出黎 不過又唔好意思拎出黎賣 用剩幾蚊就由佢漸漸死去算罷

via HKEPC Reader for Android

TOP