你上得呢個板,就係想睇有咩JETSO卡.

但又叫人唔好係度推介JETSO卡, 樓主你上黎呢板要做咩架?

TOP

最尾果part
"Source:ezone.hk、香港討論區"

原本我都中立, 但見到呢part連epc都無寫, 真係唔會買囉

TOP

最尾果part
"Source:ezone.hk、香港討論區"

原本我都中立, 但見到呢part連epc都無寫, 真係唔會買囉 ...
Jazz 發表於 2015-2-7 11:57



如果寫個source 係出自呢度,
班讀者識自己入左黎之後,
仲有幾多人會買依鬆?

搵餐飯食唔緊要, 有時玩串個場攬炒就無謂咁姐

TOP

如果聽日CXL block返160咭既速度!
揸正玩5Gb FUP!
速hehe 咭都揸正玩384kb !
連溶雪劑都唔比用!
咁點算 ...
bababa1hk 發表於 2015-2-7 08:58


又要威,又要收埋嚟食,都幾大想頭窩!

TOP

版主收風:儲值卡末日快到
老老實實,版主可能分享多幾篇就無得再分享。原因有二,因為 CSL 與 PCCW 合拼,早前管理 CSL 儲值卡業務的大員傳聞早已離職,新管理層對儲值卡業務「睇唔上眼」,只會跟大品牌合作推卡,有留意到,新 csl. 品牌儲值卡,已無晒抵玩高用量組合,亦唔多見新品牌卡流出 SIM 檔。市面上餘下舊 C 記品牌 SIM 卡,可能賣晒唔會再有。另外,出面已有風香港政府因為種種理由,好快會係香港行 SIM 卡實名制。大家仲可唔可以咁方便係 SIM 檔買卡,好難講。大家平得一日得一日,玩得一日得一日啦。

TOP

老鴨一日要做生意,實名制都只係名存實亡既野,
睇下強國已經知

TOP

版主收風:儲值卡末日快到
老老實實,版主可能分享多幾篇就無得再分享。原因有二,因為 CSL 與 PCCW 合拼, ...
forumdata 發表於 2015-2-7 12:44

實名制...馬上成個興致打五折

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

老鴨一日要做生意,實名制都只係名存實亡既野,
睇下強國已經知
癲羊 發表於 2015-2-7 13:36


咁又唔好同強國比,強國人個個心口生毛,比人捉都當食生菜,再者買卡嗰個只要唔妨礙國家安全乜乜乜,都費事理你。哩個同香港唔同。
你睇下hello寶典就知,一話疑似洗錢,個個無聲出。
真係玩實名制,賣一張實名卡就多一分危,邊個知買嗰條友攞黎做乜?比人攞黎玩下deep web,down下幼幼,自己個名就上左fbi個榜度。班香港人咁驚死,只要有單新聞話有個檔主比人捉左,包保成個鴨記執左一半。

TOP

再者實名制我都唔知鴨記檔主點攞卡黎賣,應該會好麻煩

TOP