cfpang 當前離線
中級會員
如果排除咗係壞卡。(即係插入去有訊號,只不過係上唔到網,做唔到其他嘢嘅話。) 就有可能係一個累全家啦 ... mdws2002 發表於 2015-4-2 09:35
TOP
Vic.S 當前離線
eeeuser 當前離線
進階會員
kaon 當前離線
初級會員
mdws2002 當前離線
Moderator
咁即係變左廢卡 無理由要我幫人填數 kaon 發表於 2015-4-2 13:13
點解你個狀態係監控開機嘅 cfpang 發表於 2015-4-2 09:30
联通手机,在联通网上营业厅查询手机状态显示:开机(监控开机),这个事什么意思??? 你好。目前 ... kaon 發表於 2015-4-2 16:23
laughing 當前離線
照上面咁講,你依家繫監控開機,應該找左欠費,用得返。點解仲用唔到呢 ... cfpang 發表於 2015-4-2 16:44
hk1352874 當前離線
apricot 當前離線