如果排除咗係壞卡。(即係插入去有訊號,只不過係上唔到網,做唔到其他嘢嘅話。)
就有可能係一個累全家啦 ...
mdws2002 發表於 2015-4-2 09:35


佢果張係順豐實名,會唔會累順豐

TOP

如果排除咗係壞卡。(即係插入去有訊號,只不過係上唔到網,做唔到其他嘢嘅話。)
就有可能係一個累全家啦 ...
mdws2002 發表於 2015-4-2 09:35


原來有呢情況出現 (同一個實名人欠費, 鎖晒所有名下卡), 多謝CHING報料,呢樣係我之前未諗過O既風險

TOP

回覆 12# Vic.S


    我之前有張新勢力都係咁,實名人欠費鎖左張卡

TOP

咁即係變左廢卡

無理由要我幫人填數

TOP

咁即係變左廢卡

無理由要我幫人填數
kaon 發表於 2015-4-2 13:13


呢啲公司卡,除非係間公司Close咗。
如果唔係,可能放埋一邊等下,又會正常返。(等佢找數。)
但係如果你係想呢一刻要用返,你就要打返去佢所屬地嘅客服,查問返咩原因先知啦。

TOP

點解你個狀態係監控開機嘅
cfpang 發表於 2015-4-2 09:30



    联通手机,在联通网上营业厅查询手机状态显示:开机(监控开机),这个事什么意思???
你好。目前联通公司对各手机号码的费用状况进行实时监控。
如出现监控开机状态,一般为欠费后重新缴费,系统自动为你“开机”,即恢复你手机的通信服务。
如处于监控停机状态,一般为手机欠费导致或超过了可透支的信用额度。


亦解釋左有條友一個累全家。

TOP

本帖最後由 cfpang 於 2015-4-2 16:47 編輯
联通手机,在联通网上营业厅查询手机状态显示:开机(监控开机),这个事什么意思???
你好。目前 ...
kaon 發表於 2015-4-2 16:23



照上面咁講,你依家繫監控開機,應該找左欠費,用得返。點解仲用唔到呢

TOP

照上面咁講,你依家繫監控開機,應該找左欠費,用得返。點解仲用唔到呢 ...
cfpang 發表於 2015-4-2 16:44


9成無set apn

TOP

本帖最後由 hk1352874 於 2015-4-2 21:15 編輯
照上面咁講,你依家繫監控開機,應該找左欠費,用得返。點解仲用唔到呢 ...
cfpang 發表於 2015-4-2 16:44


監控開機﹦欠費未找,梗係用唔到,找左費只顯示「開機」冇(監控開機)4字係後面

xxx.jpg

TOP

本帖最後由 apricot 於 2015-4-2 21:16 編輯

0月費預付卡應該沒有負數的,就好像八達通一樣,怎樣欠費?

TOP