本帖最後由 高登天后 於 2015-4-19 20:19 編輯
儲值卡長期有700k
lazyking 發表於 2015-4-19 04:43


4G點止700kbps咁少
http://www.speedtest.net/my-result/a/1248550761
http://www.speedtest.net/my-result/a/1248562122

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

數仔舊價無限4g玩到6月,之後加到400幾,我都諗住轉用哩個算
林洋2 發表於 2015-4-19 19:34

聽講
數記約滿唔續約可繼續用
人月費照舊
見呢度c兄係咁講
我有同事都係咁
一直交舊月費

TOP

回覆 12# lazyking

就係儲值卡呢個plan1Mbps都上到

TOP

聽講
數記約滿唔續約可繼續用
人月費照舊
見呢度c兄係咁講
我有同事都係咁
一直交舊月費 ...
01faifaifai 發表於 2015-4-19 20:13

我知,
  聽講哩個玩法去到6月

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 16# lazyking

九龍灣

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

旺角,深水埗,淘大都無。。。
隔一條街。。。。。。
lazyking 發表於 2015-4-19 21:39


早排仲係0.8-0.9Mbps,呢兩個星期先上到1Mbps,感覺係CMHK又放寬左限制

TOP