你最緊要寫信去佢公司表揚佢同插下另一邊。
powerhk 發表於 2015-7-18 19:02



十分認同師兄的講法,真係要寫信去hkt 插下佢地,等佢地班managment 知道班細發生咩事

樓主依家唔係投訴,只係對hkt 作出意見,等hkt 可以改善服務質素

亦都要令到幫樓主換咭的員工有應得的回報

TOP

我起smt 換過好多次咭,services 非常之好,sun mobile 雖然幾差下,但feel 到佢地唔可以唔做,而cmhk 就最差,叫佢地轉咭,好似阻住佢地咁

TOP

回復 12 #ronan

Smt 換卡唔洗錢?

via HKEPC Reader for Android

TOP

尋日跌咗個舊hello.no.依家要搵日去粉嶺或上水pccw搞……麻煩了

TOP

尋日跌咗個舊hello.no.依家要搵日去粉嶺或上水pccw搞……麻煩了
格拉底 發表於 2015-7-19 06:05

北區人等師兄報告

TOP

北區人等師兄報告
jbnlok 發表於 2015-7-19 08:29

唔駛等,北區PCCW sales 一向態度差。

via HKEPC Reader

TOP

回復 ronan

Smt 換卡唔洗錢?

via HKEPC Reader for Android
rr24314 發表於 2015-7-19 01:20


要$50 一次,但呢個唔係錢的問題,而係服務態度問題,我相信如果HKT 要收樓主$50,樓主都會比,但HKT 班人唔想做,呢D 用錢係唔可以解決到的問題

TOP

我起smt 換過好多次咭,services 非常之好,sun mobile 雖然幾差下,但feel 到佢地唔可以唔做,而cmhk 就最 ...
ronan 發表於 2015-7-19 00:42
我去太陽台換sim ,直接講換左機要換卡,他即刻取from 即對身份證即填,期間除了問我取身份證,只同我講一句,便是要交回舊sim,否則$10。

之後仲即入電腦,好快便用到。


有d野,真係睇相關職員自己的心態。
如果明白有些事係工作上的豬頭骨,一定要包埋,自然唔會放上心,拿拿聲處理完再做其他野揾生意好過。

另外,每間分店都有本身的文化,做大的唔想食豬頭骨,做細的自然識點做。相反做大的乜都肯做,以客為先(當然係合理要求啦),做細的亦自然會這樣跟隨。

TOP

數碼通CEO話雖串,不過有啲service係唔錯,我之前MNP Prepaid,啲人都肯幫手攪,人仔之前都ok,不過而家好似minimum $100,咁就爭少少。

TOP

我去太陽台換sim ,直接講換左機要換卡,他即刻取from 即對身份證即填,期間除了問我取身份證,只同我講一句 ...
peter_chan 發表於 2015-7-19 22:58


我起太陽台換過幾次咭,由大咭->細咭唔駛錢,但由細咭->大咭就要錢

換過幾次,只係得一次有個職員同我講多謝

TOP