多謝ching們 分享 ,我剛下完app係 400min
之後我再開ching比既網頁  再登記 就變了700min,  若 分享再加200 ...
michaelsiu 發表於 2015-12-4 23:10



    係wor,登記完即刻加到700分鐘
唔知呢700分鐘係一個月後自動清除定會一路keep住呢?

TOP

回覆  SYW
要用國內號碼登記,要收確認短訊,首次登記有送免費550分鐘,之後每次開apps再送10分鐘,詳細要 ...
zakumark 發表於 2015-12-4 22:49



多謝ching分享!!!!!!
3個組合夾埋,真係必殺

TOP

用聯通大陸卡,係香港漫遊來打就得,我張聯通預付費及電信上台卡,2張卡在香港可以漫遊3HK 的2G網絡,打返大陸唔洗86,就甘0760 88896095打到返屋企,如果打手機就甘13113906386

TOP

回覆  SYW
要用國內號碼登記,要收確認短訊,首次登記有送免費550分鐘,之後每次開apps再送10分鐘,詳細要 ...
zakumark 發表於 2015-12-4 22:49

我部k3 note用唔到
已用國內號碼登記
已輸入驗證碼並成功通過
wifi及流動數據下都無法係香港成功打出電話
打電話時無得揀用觸寶,就算用佢自己個dailer都唔得,只會問我係唔係用番原生dailer.
要用觸寶係唔係部機一定要插住登記個張卡?官網無提及

TOP

回覆 13# apliucard

你可能有少少誤解,用觸宝電話打大陸,正如你所講,打固網加區號,打國內手機就直接打,但所用嘅係數據(wifi或流動數據),而並非用你大陸聯通或電信的資源,就算你手機不插任何sim卡,只要有wifi也能打。要留意介面不同,要免費就一定要開咗觸宝電話介面才用它的介面撥電話,如果你用手機預設的撥號介面去打,就不會通過觸宝,到時會被你sim卡電訊商收你長途費用。

TOP

回覆 7# SYW

我忘記咗觸宝係咪一定要用大陸號碼登記,你也可試一試香港號碼能否登記,如果不可以,而你又沒有大陸號碼,可以用易信,易信就肯定能用香港號碼登記,但唯一缺點是每月開始只有60分鐘免費,跟觸宝的700分鐘相差很遠,但易信也有它的優點,就是每天有30條免費短訊。所以最好兩個都裝。

TOP

本帖最後由 michaelsiu 於 2015-12-5 13:48 編輯
用聯通大陸卡,係香港漫遊來打就得,我張聯通預付費及電信上台卡,2張卡在香港可以漫遊3HK 的2G網絡,打返 ...
apliucard 發表於 2015-12-5 13:05



    0760  鄉里wor
我都剛香港試過用兩張都係國內電話卡  不用插sim卡 直撥,就當自己係國內咁打出
正呀~~

TOP

回覆 14# evilland

我都有K3 Note,冇問題,觸宝裝到用到,應該係你電話本身系統有問題,或者試吓重新再裝,你係用乜Rom?我係原廠穩定版1544。

TOP

本帖最後由 ccwtf 於 2015-12-5 14:03 編輯

IMG-20151205-WA0000.jpg
K3 Note 撥號前會問你是否在漫遊,按是,然後會出上面畫面,自動幫你加區號,再按免費電話便可。

TOP

岩岩網上睇過, 觸宝電話原來係360出, 今年好多單洩露私隱同埋廣告個案, 大家用之前都係小心處理為上

TOP