正品零月租
格拉底 發表於 2016-1-13 22:19


請問 服務密碼 ...... 佢是怎俾你 ?

TOP

本帖最後由 indyyeung 於 2016-1-13 23:17 編輯
正品零月租
格拉底 發表於 2016-1-13 22:19



    間店叫'全國神x行'嗎?好多價錢,唔係好明?

TOP

間店叫'全國神x行'嗎?好多價錢,唔係好明?
indyyeung 發表於 2016-1-13 23:14


    直接問佢拎價錢表睇會清楚好多的

TOP

請問 服務密碼 ...... 佢是怎俾你 ?
wongfire 發表於 2016-1-13 22:31


    真接問老板,記得岀貨前叫佢開通“全国漫游”

TOP

真接問老板,記得岀貨前叫佢開通“全国漫游”
格拉底 發表於 2016-1-13 23:49

買左2間.

收錢後....正品0月租個老板問多句都唔想答   ..... ( 揀no , 答是 4g卡 , 但寄來張卡無4g字)

...另一間,反而態度正常, 密碼一早已俾 ( 無揀no , 已換 4g卡)

2張卡...香港都收到sms

TOP

正品0月租 間店的 . 從化卡已下架

TOP

買左2間.

收錢後....正品0月租個老板問多句都唔想答   ..... ( 揀no , 答是 4g卡 , 但寄來張卡無4g ...
wongfire 發表於 2016-1-14 00:01

的確係,正品個間好少回應,要等多陣先有反應,其實間間都差唔多,反而問佢地拎個價錢表睇睇,有d 平no.都可以接受,簡個喜歡嘅no.都好啊,我覺得就算随機岀貨,都係向個堆no.到抽岀黎,因为已冇新卡

TOP

正品0月租 間店的 . 從化卡已下架
wongfire 發表於 2016-1-14 00:04


    可能就冇貨,我12月中買,佢個表仲有20-25張左右

TOP

想問依張系4G 卡, 在國內速度點?

TOP

To 格拉底:
请问实名前是其他人名登記吗?如这样都可以实名用来收银行sms好似有d危

To wongfire:
请问买左2间,可否提供有货个间的名ah

唔该晒大家

TOP