睇落係 nano sim 喎
KLF 發表於 2016-2-23 03:11

nano only

via HKEPC Reader for Android

TOP

well written, thank u c14101.

TOP

回覆 11# c14101

唔該 CHing

TOP

上次試過呢張, 反而部G Pro 2用唔到
唔知關部機事定係咁啱張卡有事

TOP

回覆 1# c14101


你呢張卡最後開卡日期係幾時? 好似有一D卡去到3月底.

TOP

回覆  c14101


你呢張卡最後開卡日期係幾時? 好似有一D卡去到3月底.
chesteryiu 發表於 2016-2-23 14:05

Yes. 2016-3-31, 咁所以減價掛

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 c14101 於 2016-2-26 14:27 編輯

我張卡應該沒限速, 在池袋, 築地都用過 Google Map, no problem

PS: 睇其他 chings 分享香港/淘寶買到的 docomo 卡有分不同 apn (包銷商?) 的, 我這張是 umobile.jp
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=1

TOP

支持!

TOP

在香港出售的日本docomo卡 9X9 nano sim

TOP