好像不是吧,我聽說可以負錢
yager22523 發表於 2016-12-18 00:28



    負錢 上不到網

TOP

好像不是吧,我聽說可以負錢
yager22523 發表於 2016-12-18 00:28



對, 我有張卡負左 2.5

TOP

對, 我有張卡負左 2.5
felixball 發表於 2016-12-18 01:23


而家即係負錢即停咭?

TOP

而家即係負錢即停咭?
martinnitram 發表於 2016-12-18 10:30


仲上到網,因為買了30 日,係打唔出,打唔入電話,不過間間公司都唔同既 (我果張係金紫荊伏卡)

TOP

打得入!打吾出!

TOP

小弟有用該卡,一個月後才扣錢。

三個月內數據使用量也不過500MB。

該卡唯一好處是較容易購買和一個月可享有300MB數據和贈送的通話。

TOP

我最近買Hemat (唔扣月費),  開膠袋後發現是 KK 卡

TOP

我最近買Hemat (唔扣月費),  開膠袋後發現是 KK 卡
tatata 發表於 2016-12-18 15:05



    拿回去換

TOP

我最近買Hemat (唔扣月費),  開膠袋後發現是 KK 卡
tatata 發表於 2016-12-18 15:05



咁即係分明係呃人喎,可以去告佢都得

TOP