手機?
格拉底 發表於 2017-8-5 15:11


女朋友

TOP

我每一至兩個月換一次
kcso1 發表於 2017-8-5 12:53


男朋友

TOP

公司咭任用6點收工換入ipad夜晚睇mytv,朝早9點換返iphone6 ,3年都未壞ipad iphone6,只係換sim card

TOP

每日換~~返工插入手機, 放工插入router

via HKEPC Reader for Android

TOP

我唔係日日換都損壞

TOP

iphone咭槽好襟用
我有5s同5(!)做後備機,成日換sim都冇問題
但sony我真係唔敢成日換

TOP

加個外接 sim 卡糟, 5元一個, 壞就換!

TOP

本人是半日4G+kabayan用家
每日交替使用
由於ipad 4G版沒有雙卡

用手機tethering ,搞到部電話好熱
所以我 ...
epcfd 發表於 2017-8-4 21:23


   
唔怕煩可以玩外掛sim槽

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone

TOP