重有電話只有2G 網絡咩?
除左小朋友既定位手錶,都好難只有2G
ballballgun 發表於 2017-8-26 15:36

長者機,室內用電話機,上一代雙卡機的2卡

via HKEPC Reader for Android

TOP

IoT 設備
ofo 共享單車 (香港好似無)

TOP

本帖最後由 se126 於 2017-8-26 16:48 編輯

其他人話乜台好都係廢話
使用者試過冇問題就得
人仔如果有心保留2G
就唔會要求2G卡轉3G卡啦
對人仔2G有幻想係不切實際

via HKEPC Reader for Android

TOP

三月時有新聞話,香港有150萬 2G 用戶。
大陸有3億+ 的2G 用戶。
易知死唔死得,都唔係o甘容2G   

TOP

放心啦
如果人仔2G站越嚟越少
2G用戶點會唔轉呀
主動權在人仔

via HKEPC Reader for Android

TOP

2G用戶有可能係長者,亦有可能唔係人例如 IoT 設備,要擺平佢地,就要睇下人仔等等的真本事喇。   

TOP

人仔唔使乜本事
因為所有電訊商都減
大趨勢不可擋

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 dolbysnoopy 於 2017-8-27 14:34 編輯

用到冇先算喇,橫掂少通話,留個電話係身方便人地聯繫而已,同埋而家街邊少左電話亭。

TOP

零碎頻帶,可繼續為2G提供有限度服務

TOP

ching你指"C記台"等於CSL.台?
boot 發表於 2017-8-26 14:19

Yes.
CMHK 2G自己也試過,音質麻麻地但好少斷線。

TOP