本帖最後由 tszkit 於 2017-9-23 03:44 編輯
聯通無牌無基建幾時到佢出聲?
當年PCCW/CSL合併,OFCA都要佢放低15MHz x2先合併得,如果今次容許HKT ref ...
Brainstomer 發表於 2017-9-23 02:53 
以你之見唔強行用返原本牌照制式,
可以轉制式 (GSM/CDMA2000 轉 UMTS-LTE) 係利益輸送, 可以唔出聲咩?
何況香港聯通都係電訊商, 點會冇資格, 你 OFCA 可以提早收回 GSM 900/1800 再拍賣名正言順上 UMTS/LTE, 香港聯通參加競投, 咁點解又比班舊電訊商私下比轉 900/1800 制式, 令庫房損失十幾億呢?
唔出聲係冇人想阻住個地球轉啫.
依家響有前例可轉制式下 OFCA 做攔路虎官僚乜春都唔做, 又唔收回無人用既 CDMA2000 850MHz 頻譜, 咪上庭分高下囉. |