kit228 當前離線
中級會員
我都係用呢個plan, 但發現係地鐵內上網收得非常差... 由太子至九龍灣都係收唔到.... 唔知係我電話問題 ... chi333 發表於 2019-4-2 23:31
TOP
wlai888 當前離線
進階會員
我有個月用左15XGB 係屋仲可以收足21MB 但一多人地方就上唔到 kit228 發表於 2019-4-3 16:34
mdws2002 當前離線
Moderator
控制 當前離線
dc97_2013 當前離線
vwethk 當前離線
eieio 當前離線
本身不是需要高速度,有5-10mb速度即可。最近發覺速度較之前慢了,load 空氣,轉個版面,要成分鐘時間,7月 ... vwethk 發表於 2019-4-5 11:56
我女人都係上年6月用太陽呢個$118/21Mb/無限,上年11月打上去問有冇得提早續,佢哋話未夠半年冇得傾續約, ... 控制 發表於 2019-4-5 10:23
呢個PLAN可以唔洗再唸~ 問過幾次都無得續~ 我好少用過5GB再加第二部机用年咭~唸住轉D$78 5GB FREE $18算 ... dc97_2013 發表於 2019-4-5 10:29
轉落3G, 另一個天地 eieio 發表於 2019-4-5 14:23