唔係呀. 我從3hk轉去sun, 當年,
3hk 和 sun 都有訊號.
用街電話打號碼, 新台響
用3hk打號碼, 都係新台響.
咁新舊號碼都能打出. 來電號碼係一樣
足足維持1整天. 到另一日3hk先至無訊號.

TOP

你試下打入. 去左邊度. 電話響唔響

TOP

回覆 6# hkmand001
我諗你已經毀左約,26/5合約到期,只可以26/5或之後轉台,打電話去3問下有冇問題

TOP

回覆  hkmand001
我諗你已經毀左約,26/5合約到期,只可以26/5或之後轉台,打電話去3問下有冇問題 ...
hkkkf 發表於 2019-5-23 21:00


我明日打去問
但我自己去門市問,
係講止數日前轉
屯門。元朗。我分開四間問過答案一樣
他的最慘係無證據。
以後問野係咪要錄影?
O_O

TOP

本帖最後由 suiyan 於 2019-5-23 21:18 編輯

3HK, 俾完最後一期確認收妥後, 就當係完約, 幾時走到得.
因為我係過來人. 問得好清楚.
數碼通就必定要完成最後果日走先叫完約.

TOP

3HK, 俾完最後一期確認收妥後, 就當係完約, 幾時走到得.
因為我係過來人. 問得好清楚.
數碼通就必定要完成 ...
suiyan 發表於 2019-5-23 21:17



    我想去問
但輸入客戶號碼
顯示錯誤密碼
想去查下交費
image:376096.jpg

TOP

他的最慘係無證據。
以後問野係咪要錄影?
hkmand001 發表於 2019-5-23 09:13 PM


用衫個 i chat 問,咪有白mon黑字證據囉

TOP

我想去問
但輸入客戶號碼
顯示錯誤密碼
想去查下交費
hkmand001 發表於 2019-5-23 22:01



    我當年都係. 見到仲有訊號. 所以登入去check, 又係話無此手機號碼

TOP

卡已經比左家人用
所以唔知道用唔用到imc
都無去試
因為要維持信號
我只知道舊台仲用到
宜家20:23
...
hkmand001 發表於 2019-5-23 20:28


師兄的家人有沒有話張新咭用唔到?

TOP

回覆  hkmand001
我諗你已經毀左約,26/5合約到期,只可以26/5或之後轉台,打電話去3問下有冇問題 ...
hkkkf 發表於 2019-5-23 21:00


為什麼咁肯定?師兄有沒有試過MNP?

TOP