本帖最後由 smchkman 於 2020-5-10 13:39 編輯
已經試左好多次不明原因扣$5
上年9月到而家又無啦啦扣左3次$5
明明插卡前關左流動數據都中伏 ...
CCBA 發表於 2020-5-8 23:49

set死張卡行2G,用先set近去3/4G。但重啟手机就好難避免被佢扣(所以盡量吾好重啟)

TOP

Set 個假apn 咪得囉  
上番去才set 真  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1) ...
(朗尼) 發表於 2020-5-9 10:28


試過假 APN login 4G 會照扣
但假 APN login 3G 就冇再扣

TOP

其實只要聯通肯俾1-2M buffer就唔會幾kb都扣5蚊

TOP

其實只要聯通肯俾1-2M buffer就唔會幾kb都扣5蚊
lasally 發表於 2020-5-10 20:43

連呢¥5都無得扣,中國聯通真係蝕住做 (香港收sms, 點都要成本掛)

via HKEPC Reader for Android

TOP

扣到冇錢,分分中取消你戶口冇仇報,0月費卡根本舌住做,聯通一早吾想找機會趕你走啦 ...
smchkman 發表於 2020-5-10 13:36

少過¥5係唔會再扣架

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我全部落3G電話就唔扣.
後來全部落USB MODEM

TOP

會唔會記住數,充但後扣返?
CCBA 發表於 2020-5-11 22:51

so far 都未試過。 就黎六年喇

TOP