本帖最後由 peter_chan 於 2020-9-21 12:12 編輯
同住的,屋企都有ipcam
主要是我打回去,識接電話就得。
每日用幾分鐘only
我見大陸機,要平的(幾十蚊, ...
alhtc 發表於 2020-9-21 09:55 
2G ﹐都唔知仲有幾多年玩 (我指係香港的電訊商cut 2G服務 or 整一個用唔到的2G 網絡出來交功課)
所以﹐真係唔好考慮只得2G的電話了。
大陸的3G又同香港唔同﹐又係唔好考慮。
現實D講﹐就算用到香港的3G網絡﹐都係同2G的情況差不多﹐只係可以涯多一兩年。
唔好預可靠地用得好耐﹐隨時過多一年半載﹐又明顯地轉差。
用一些飛線留號的服務﹐飛去手機號碼﹐應該係最好的方法。 |