本帖最後由 c14101 於 2020-9-20 17:12 編輯
我都好想搵個方法,替代老電,但長老 (堅堅堅) 持一定要保留2字頭電話號碼,
所以焗俾老電,用clubsim ,$2 ...
blkbd5 發表於 2020-9-20 16:23

家居電話轉去 和記電話,Comnet, Smartone ++,約 40-50 一個月

via HKEPC Reader for Android

TOP

如果係俾長者用就唔好慳個一百幾十。

老人家真係好靠個固網號碼同 d 遠房親戚 keep connection

TOP

依家固網都係三幾十蚊一個月,又留到個號碼,老人家用就唔好咁計較

TOP

而家比你淘到都係3G,仲要大陸音,老人家唔知習唔習慣
另外,唔知有無4G lte比你,家下香港各台3G 麻麻地好收

TOP

點解要咁做,家居電話已經無用成10年

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
cyberyeah 發表於 2020-9-19 11:54


你無用十年,人地老人家就要一齊唔用

TOP

如果係俾長者用就唔好慳個一百幾十。

老人家真係好靠個固網號碼同 d 遠房親戚 keep connection ...
alistair1983 發表於 2020-9-20 21:38


真係的,除非keep埋個號碼,否則同斷佢地聯絡無分別!
講句衰D,如果有一日打唔通,對方其實係咩狀態?

TOP

數碼通 家居電話 ,会送一部智能手机,如不滿意,可抽出sim 卡,換落傳統手机中 ...
jerrytam 發表於 2020-9-20 14:47

好明顯,樓主係要平,數記滿足唔到條件。

TOP

回復 14 #NeTZoO

唔support volte,收到4g都冇用

其實如果有廠肯出可換電嘅家居電話(連座)
都唔好話冇巿場

TOP

同住的,屋企都有ipcam

主要是我打回去,識接電話就得。
每日用幾分鐘only

我見大陸機,要平的(幾十蚊,手提式,座充)可能只有聯通2G, 講電話質素怎樣? 還可以?

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 peter_chan 於 2020-9-21 12:12 編輯
同住的,屋企都有ipcam

主要是我打回去,識接電話就得。
每日用幾分鐘only

我見大陸機,要平的(幾十蚊, ...
alhtc 發表於 2020-9-21 09:55



    2G   ﹐都唔知仲有幾多年玩  (我指係香港的電訊商cut 2G服務 or 整一個用唔到的2G 網絡出來交功課)

所以﹐真係唔好考慮只得2G的電話了。
大陸的3G又同香港唔同﹐又係唔好考慮。

現實D講﹐就算用到香港的3G網絡﹐都係同2G的情況差不多﹐只係可以涯多一兩年。
唔好預可靠地用得好耐﹐隨時過多一年半載﹐又明顯地轉差。


用一些飛線留號的服務﹐飛去手機號碼﹐應該係最好的方法。

TOP