講個比諭:
十個客戶九條線, 20個客都係得九條線, 唔係點賺錢呀?

在控制成本大前題下, 咪係搬D少人用嘅基站, 去多人用嘅地方囉.

TOP

似係個別地區問題,今時今日好難連講電話都會斷線

TOP

以前和記年代已經垃圾

via HKEPC Reader for Android

TOP

打電話都有問題,真係離譜,應該太多人用
robin88 發表於 2021-6-16 12:06

又sosim又mosim
網路塞車都好合理,因為真係多左好多人

TOP

回覆 1# hkdvdrom


    之前 3HK CUT左3G 就可以拜拜
好多水貨機無VOLTE

TOP

講個比諭:
十個客戶九條線, 20個客都係得九條線, 唔係點賺錢呀?

在控制成本大前題下, 咪係搬D少人 ...
1個閒人 發表於 2021-6-16 12:32

有時覺得上台先慘
用卡下個月就可以放棄
上左台就要硬食
如果為左個台搬走,我會直接轉台

TOP

Sosim害人不淺。嚟緊cmhk同一命運

TOP

如果在市區,唔咪偏遠地區/地庫,唔咪搭緊交通工具, 用手機講到電話,係基本要求, 地區問題- 咁就用固網先會穩定?

via HKEPC Reader for Android

TOP

斷線 真係覺, 以為壞手機, 換左手機都係咁

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 lolai 於 2021-6-16 18:40 編輯
打電話都有問題,真係離譜,應該太多人用
robin88 發表於 2021-6-16 12:06


用呢用去都係果幾百萬人
同四大網絡商!

一個人有n張卡,都係在同一個時間打出一個電話啫。

TOP