本帖最後由 bendoraemon 於 2021-7-10 17:08 編輯
回覆 11# a652311279
你應該是指當作一般路由器使用吧,ZTE 點會冇。可以唔用5G 當返做一般路由器用。 三部5G CPE(ZTE, OPPO, 華為) 我都有用過,我只可以話oppo 嗰部真心唔太建議。
功能上我始終最欣賞ZTE 行橋模式,放返落ip出嚟。咁我自己後面鍾意配咩路由器咩功能都容易做。然後又有debug mode可以鎖頻,佢修正完之前會死機嘅問題之後真係冇咩投訴。正路有嘅 通訊錄短訊 流量統計都有( 華為都有)(只差冇得Send code, 唔用儲值卡冇所謂),係oppo 港版唔知點解要閹割 。 |