回復 10 #NeTZoO

801a我有  我睇左oppo評測有的插lan當wan功能 zte冇 雖然這個功能用處不大 cpe嘅wifi信號真系廢

TOP

本帖最後由 NeTZoO 於 2021-7-10 14:00 編輯
回復 NeTZoO

801a我有  我睇左oppo評測有的插lan當wan功能 zte冇 雖然這個功能用處不大 cpe嘅wifi信號真系 ...
a652311279 發表於 2021-7-10 12:42


oppo除左guest wifi 都無,個介面古古怪怪的,好似齋for web 用,用手機set D 位拉唔到

我覺得3隻牌子(中興/華為/oppo),華為應該齊全D,如果以我用過既4G router 估計
(唔計netgear)

TOP

回復 12 #NeTZoO

  原來如此 宜家zte都算好嘅 除左外部功能少左d 仲有內部調試功能 可以調天線同埋鎖band

TOP

本帖最後由 bendoraemon 於 2021-7-10 17:08 編輯

回覆 11# a652311279


       你應該是指當作一般路由器使用吧,ZTE 點會冇。可以唔用5G 當返做一般路由器用。 三部5G CPE(ZTE, OPPO, 華為) 我都有用過,我只可以話oppo 嗰部真心唔太建議。

功能上我始終最欣賞ZTE 行橋模式,放返落ip出嚟。咁我自己後面鍾意配咩路由器咩功能都容易做。然後又有debug mode可以鎖頻,佢修正完之前會死機嘅問題之後真係冇咩投訴。正路有嘅 通訊錄短訊 流量統計都有( 華為都有)(只差冇得Send code, 唔用儲值卡冇所謂),係oppo 港版唔知點解要閹割  。

TOP

回復 14 #bendoraemon

我睇返大陸版oppo 原本有usb都比閹割左... 同意選zte比較平均

TOP

回覆  a652311279


       你應該是指當作一般路由器使用吧,ZTE 點會冇。可以唔用5G 當返做一般路由器用 ...
bendoraemon 發表於 2021-7-10 17:02



    初代zte成日reboot
而家已經冇
我平均一個月login入去睇都run到20-30日

係冇fixip,同wakeup功能

$2000算係ok

TOP

HUAWEI 5G CPE PRO 2 係唔係無得買?

TOP

ZTE 很垃圾成日死機
又斷線

TOP

回復 18 #200801

好久都冇試過死機/重啟 我仲系用usb轉dc供電呢

TOP

我用緊4g +華記B525
不過部525都用咗三年幾、好唔好買部華記5g cpe pro作為升級
不過暫時繼續插4g卡先

TOP