Sugar669 當前離線
中級會員
其實呢個傳聞係真定假都好,起現實社會好難會發生 起one2free 年代,當時只有話音通話,要起同一個基站範 ... ronan 發表於 2021-8-29 19:54
TOP
pc1668 當前離線
特級會員
有D人話有優先, 有D人又話無,真係無人知邊個岩, 不過自己之前續約都繼續用緊1010, 呢2年幾一直都用得幾好, ... Sugar669 發表於 2021-8-30 14:34
hohohea 當前離線
進階會員
ronan 當前離線
Tak08 當前離線
rickywk 當前離線
以前香港流動通訊的話音好似有線電話咁清 但依家香港移動通訊的話音有D 似以前SUNDAY,話音濛濛地 當然 ... ronan 發表於 2021-8-30 19:26
goalsp 當前離線
321 當前離線
當年最痴線係和記CDMA,果種清同隔噪音到而家都無人追到 rickywk 發表於 2021-8-30 21:43
taison 當前離線