其實呢個傳聞係真定假都好,起現實社會好難會發生
起one2free 年代,當時只有話音通話,要起同一個基站範 ...
ronan 發表於 2021-8-29 19:54

有D人話有優先, 有D人又話無,真係無人知邊個岩, 不過自己之前續約都繼續用緊1010, 呢2年幾一直都用得幾好, 無論上網同講電話都係, 工作同私人上都未聽到客/朋友同我講電話話聽唔清既問題

TOP

有D人話有優先, 有D人又話無,真係無人知邊個岩, 不過自己之前續約都繼續用緊1010, 呢2年幾一直都用得幾好, ...
Sugar669 發表於 2021-8-30 14:34


Mobile plan of 1010 is more expensive than CSL, is that correct?

TOP

SUN MOBILE 屯馬線有進步, 不過諗緊繼唔繼續用138 PLAN

TOP

有D人話有優先, 有D人又話無,真係無人知邊個岩, 不過自己之前續約都繼續用緊1010, 呢2年幾一直都用得幾好, ...
Sugar669 發表於 2021-8-30 14:34


以前香港流動通訊的話音好似有線電話咁清
但依家香港移動通訊的話音有D 似以前SUNDAY,話音濛濛地

當然你聽人地會好清,但人地聽你會濛濛地

有時用固網電話打去用csl. 的人,一聽到話音濛濛地就知係用csl.

cmhk 的話音反而幾清

TOP

去1010專門店投訴

TOP

以前香港流動通訊的話音好似有線電話咁清
但依家香港移動通訊的話音有D 似以前SUNDAY,話音濛濛地

當然 ...
ronan 發表於 2021-8-30 19:26


當年最痴線係和記CDMA,果種清同隔噪音到而家都無人追到

TOP

不會死位多呢

TOP

當年最痴線係和記CDMA,果種清同隔噪音到而家都無人追到
rickywk 發表於 2021-8-30 21:43



    隔噪音係電話去做,關網路供應商咩事?

TOP

當年最痴線係和記CDMA,果種清同隔噪音到而家都無人追到
rickywk 發表於 2021-8-30 21:43



cdma 的話音唔清,反而仲沙沙地,好尖
依家three 年代都仲係咁,但cdma個降嘈真係好勁,起機舖或karaoke, 人地會以為你起圖書館

唔知大家有無留意,當用固網打電話去手提,three 要等好耐先會接通,個情況好似用緊漫遊一樣,要等好耐先會通,以前orange 係咁,依家three 都係咁

相反csl 就好快會通

TOP

當年最痴線係和記CDMA,果種清同隔噪音到而家都無人追到
rickywk 發表於 2021-8-30 21:43

當年和記無論係gsm定cdma都係你聽人就清,但對面聽你就一舊舊

via HKEPC Reader for Android

TOP