i006hk 當前離線
初級會員
TOP
爪王凌雨 當前離線
進階會員
less7 當前離線
中級會員
而你覺得最值得推薦轉做MNP係邊間 komui 發表於 2021-9-26 13:15
slt 當前離線
tosoftos 當前離線
tp380 當前離線
不要問,問就是開心電訊! tosoftos 發表於 2021-9-28 09:17
wear 當前離線
炎冬 當前離線
我有晒 csl, hk mobile, 3萬, valuegb 同 CMHK (非鴨卡)。但你話邊個接收最好,我真係唔識分 有晒4個台, ... slt 發表於 2021-9-28 08:28
atwy 當前離線
咁要唔要帶4部機, or 2部雙卡機, 除時轉盡4個台 炎冬 發表於 2021-9-28 16:17