回覆 7# atwy

想收得[穩陣], 用兩張唔同網絡SIM

Me too  

TOP

如果經常流動工作4G我覺得數碼鬆最好

TOP

而你覺得最值得推薦轉做MNP係邊間
komui 發表於 2021-9-26 13:15

Happy

via HKEPC Reader for Android

TOP

我有晒 csl, hk mobile, 3萬, valuegb 同 CMHK (非鴨卡)。但你話邊個接收最好,我真係唔識分

有晒4個台,最穩陣

TOP

不要問,問就是開心電訊!

TOP

本帖最後由 tp380 於 2021-9-28 09:20 編輯
不要問,問就是開心電訊!
tosoftos 發表於 2021-9-28 09:17



標準答案。

其實又係老問題,無人知你出入邊D 地方,
近排仲有師兄話佢用緊 2G 通話都無問題,你係唔係跟先。

TOP

無話邊間最好既, 自己出入既地方岩用就得
用緊數字台網, 平時見客去街, 公司, 屋企甚至港鐵都OK

TOP

我有晒 csl, hk mobile, 3萬, valuegb 同 CMHK (非鴨卡)。但你話邊個接收最好,我真係唔識分

有晒4個台, ...
slt 發表於 2021-9-28 08:28



    咁要唔要帶4部機, or 2部雙卡機, 除時轉盡4個台

TOP

咁要唔要帶4部機, or 2部雙卡機, 除時轉盡4個台
炎冬 發表於 2021-9-28 16:17



當然,  咁就冇走雞啦

TOP

回復 18 #炎冬

2部雙卡機夠啦,btw 我張 valuegb 係由屎雀過冷河轉過去

TOP