try *#*#4636#*#*
mcdull 發表於 2024-4-17 10:11

得咗,唔該Ching

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 12 #HelloOcean
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2717472&page=1 - 深圳聯通真正0月租,可只關數據漫遊,仍在香港收到短訊

你唔係第一個。
流氓公司。

TOP

我都用緊1314 1卡兩號
成日無啦啦扣多左錢
喺香港無上網又話扣幾蚊漫遊
HelloOcean 發表於 2024-4-17 10:29

已經好多年嘅事,明明已經將block晒所以app,佢都可以冇啦啦扣數據費,最黑人憎係,今日收你5蚊,過2日又收你5蚊,其實想轉其他plan好耐,不過最慘係已挷咗好多嘢,希望ww師兄轉plan成功,理論上轉到單號就有R功能嘅

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

已經好多年嘅事,明明已經將block晒所以app,佢都可以冇啦啦扣數據費,最黑人憎係,今日收你5蚊,過2日又 ...
格拉底 發表於 2024-4-17 11:11


發覺張卡依家兩邊都扣(開機閂唔切),好多地區唔穩定,一時時無信號
如果轉唔到下一步我會嘗試轉去移動¥8保號餐,反正每個月有幾日上去做嘢~慢慢玩

IMG_5274.JPG

TOP

已經好多年嘅事,明明已經將block晒所以app,佢都可以冇啦啦扣數據費,最黑人憎係,今日收你5蚊,過2日又 ...
格拉底 發表於 2024-4-17 11:11


最主要原因係佢開啟4G後, 錯誤向手機提供信息使香港網絡變成home network 即非漫遊地區, 但卻會收漫遊費.  而手機一般設計係容許 home network 偷跑流量, 只會嚴格限制 roaming network.  再加上, 聯通唔似中移動咁, 有好好好少 buffer 唔計錢.  所以每次幾K 就收 5 蚊.

而聯通亦唔會因為一少撮人, 去花心機修正. 所以到今日仲係咁. 我只會放係 modem/ feature phone. 用來處理 SMS, 如果收電話免費我就考慮下用來做 voip.  但因為分唔到人地係打香港號定大陸號, 接電話都有扣數風險, 我可能都唔會用.

TOP

發覺張卡依家兩邊都扣(開機閂唔切),好多地區唔穩定,一時時無信號
如果轉唔到下一步我會嘗試轉去移動 ...
w__w 發表於 2024-4-17 12:47



    成日上不如做一次小明...

TOP

成日上不如做一次小明...
mcdull 發表於 2024-4-17 15:26



事關個1314號碼太靚,當年揀嚟買

TOP

中國移動深圳版1卡2號轉唔到8蚊PLAN, 只能硬食15蚊PLAN
CS話一定要上大陸營業廳CUT左個香港NO.先轉到8蚊PLAN
上次CS搞左一大輪最後都係要硬食15蚊PLAN

TOP

事關個1314號碼太靚,當年揀嚟買
w__w 發表於 2024-4-17 17:41



    哈哈,所以我都未捨得上去轉號碼住,希望keep 到。

TOP