已經好多年嘅事,明明已經將block晒所以app,佢都可以冇啦啦扣數據費,最黑人憎係,今日收你5蚊,過2日又 ...
格拉底 發表於 2024-4-17 11:11 
最主要原因係佢開啟4G後, 錯誤向手機提供信息使香港網絡變成home network 即非漫遊地區, 但卻會收漫遊費. 而手機一般設計係容許 home network 偷跑流量, 只會嚴格限制 roaming network. 再加上, 聯通唔似中移動咁, 有好好好少 buffer 唔計錢. 所以每次幾K 就收 5 蚊.
而聯通亦唔會因為一少撮人, 去花心機修正. 所以到今日仲係咁. 我只會放係 modem/ feature phone. 用來處理 SMS, 如果收電話免費我就考慮下用來做 voip. 但因為分唔到人地係打香港號定大陸號, 接電話都有扣數風險, 我可能都唔會用. |