我住嗰度,3G仲快過4G

TOP

是否將部分4G資源轉左去5G?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

回覆 11# 利蜜棗
咪玩啦!我用3G得3m up/down, 5G up 414 down 100

TOP

回覆 13# lalawoo


    無人同你玩,你嗰邊係咁,唔等於我呢邊係咁

試過好多次都係3G快過4G

TOP

唔同地區, 好難知情況,

就如我住緊棟樓咁, 收CSL訊號只得一兩格, 收到想死

TOP

有個號碼用緊cmhk,都係去開平時既地方,冇咩分別

TOP

我住嗰度,3G仲快過4G
利蜜棗 發表於 2024-5-11 00:00


我住果度只有3G

TOP

2/3月時都仲ok,快過csl。4月開始多左地方收唔到/收得差,好多時收h+ lte都冇,出電梯好耐都唔識轉番5g,食左h+。要飛機再開先得。我部國行小米就話咁姐,連iphone都係咁

窩打老道培正一帶收3g/4g,收唔到5g問題最嚴重

TOP

4G係戶外,大部分時間都係齋行一條band,少部份時間行4G+ 2CA或以上。

1800MHz: ~4Mbps
900MHz:   ~10Mbps
700MHz:   ~10Mbps
2300MHz: ~15Mbps
2600MHz: ~37Mbps

而3G平時有4-8Mbps,信號好就去到17Mbps,係某啲地區3G有機會快過4G

要見到CMHK行2CA或以上機會真係比以前少好多,CSL同SmarTone就九成時間都係行2CA或以上

via HKEPC Reader for Android

TOP

2/3月時都仲ok,快過csl。4月開始多左地方收唔到/收得差,好多時收h+ lte都冇,出電梯好耐都唔識轉番5g, ...
NoMoreDelay 發表於 2024-5-13 09:26

哩個台一跳H+ 就永不翻生

via HKEPC Reader for Android

TOP