利蜜棗 當前離線
進階會員
TOP
fungun 當前離線
中級會員
lalawoo 當前離線
1個閒人 當前離線
熊小子 當前離線
w__w 當前離線
我住嗰度,3G仲快過4G 利蜜棗 發表於 2024-5-11 00:00
NoMoreDelay 當前離線
y8u99amc13 當前離線
pikpikpik 當前離線
2/3月時都仲ok,快過csl。4月開始多左地方收唔到/收得差,好多時收h+ lte都冇,出電梯好耐都唔識轉番5g, ... NoMoreDelay 發表於 2024-5-13 09:26