冇積分後就冇煩惱
bentley123 發表於 2024-7-9 15:11


的確係。

TOP

我有$千幾但每六個月用積分增$55
raylee 發表於 2024-7-9 14:51


睇來你都儲咗10年8年,厲害。

TOP

本帖最後由 Louis_gre2 於 2024-7-9 08:30 編輯

回覆 1# codyma

呢張陳年卡,通話無著數,數據唔平

儘快用完餘額, 例如開中港數據 plan,上深圳睇油管 (佢限每天 1G 流量)

要留號,MNP 去其他台吧。

感覺 CMHK 對儲值卡市場有 d 不感興趣,谷上台客

TOP

回覆  codyma

呢張陳年卡,通話無著數,數據唔平

儘快用完餘額, 例如開中港數據 plan,上深圳睇油管 ( ...
Louis_gre2 發表於 2024-7-9 16:25


的確係陳年卡
長老果張係舊式大卡 用咗十幾年
部2舊幾水買既2G老人機仲未壞
以前D野真係襟用

TOP

回覆 14# codyma

我 2019 中出左張,貪可開中港數據。
唔講中間幾年上唔到去/用唔到,積壓左幾舊水,通關後 d 新卡又平又抵用,
那那淋清餘額...逃

TOP

睇來你都儲咗10年8年,厲害。
ten時 發表於 2024-7-9 16:14


號碼想留, 本想盡快用晒餘額, 點知增值比消費仲多

TOP