Louis_gre2 當前離線
進階會員
其實個sms都係叫我去更新............基本上所有人名身份證號碼都齊曬 做返一次影張身份證上去就 ... FT907 發表於 2024-7-10 08:21
TOP
edwardlee 當前離線
不停製做麻煩,趕儲值卡客上台 Louis_gre2 發表於 2024-7-10 16:47
旺角阿周 當前離線
中級會員
终于轮到hello卡畀抽中要重新实名. 今朝收到sms, 7月16号之前搞掂! 咁如果我去咗旅行 又没开漫游 十 ... FT907 发表于 2024-7-10 14:29
Keithbonnie7 當前離線
ckleung0923 當前離線
ericyyhk 當前離線
電騙有多無少,煩死人 ckleung0923 發表於 2024-7-12 07:24
FT907 當前離線
可能係 ofca 要求, 並不是台自己決定. edwardlee 發表於 2024-7-11 12:16
其實而家仲keeep甘多號碼仲有乜用? via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) Keithbonnie7 發表於 2024-7-11 22:50
葉得閒 當前離線
Banned
slt 當前離線