42mbps 當前離線
進階會員
仲有開通埋漫遊服務,真係越嚟越進步,唔錯唔錯 via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) ... OPOHKG 發表於 2024-9-28 10:15
TOP
真係? 定係.... goalsp 發表於 2024-9-28 11:51
漫遊都好緊要,仲有啲續期plan $60/20GB好ok 所以暫時係我出年還俗首選 keit 發表於 2024-9-28 12:41
睇下幾時有wificall via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) hk97655935 發表於 2024-9-28 12:54
lok57 當前離線
中級會員
fungyinho 當前離線
初級會員
dc97_2013 當前離線
stockmike 當前離線
䦕過CSL/abc mobile/hkmobile/3萬/lucky sim,全部好順暢,5分鐘內用到 反之激卡䦕過2張,2次都整成1個多小 ... fungyinho 發表於 2024-9-29 00:24
w__w 當前離線