本帖最後由 miltonmamt 於 2025-1-15 23:28 編輯
我估疫情後大家都曾經搞過一次,大家都好有經驗.

我都諗緊將我嘅香港號碼轉埋過去.即係畀多九蚊,就用佢做 ...
notcool 發表於 2025-1-15 21:44


個人唔建議香港主號、大陸主號同一張sim卡、你在香港收垃圾電話、收到你煩、因為連大陸的cold call你都無得避要收!

另外回應番樓上有師兄提到、之前用得積木plan、一定係選了香港靚號碼、我自己都係、幾個添、大部份人6個月都轉走晒去其他養號既地方、點會仲keep在聯通咁傻、香港號碼係比較緊要D、至於個大陸號、我個經驗都係用黎駁住大陸銀行、其實本身都靚同易記、但我都寧願換另一個、依樣真係無所謂、大陸號唔用咁滯、所以各有各做法、上便銀行換電話號碼、大家都知係好方便、只係自助機攪!簽張新的30個月$11合約、個人覺得比較化算!
亦不要忘記、$11 plan的功能就係用黎養大陸號、在港確保可收SMS、唔需要考慮它另外的用處、當然其他師兄願意比多$9係ok、飲支汽水都無左啦!好閒!

TOP

本帖最後由 notcool 於 2025-1-16 08:43 編輯
個人唔建議香港主號、大陸主號同一張sim卡、你在香港收垃圾電話、收到你煩、因為連大陸的cold call你都無 ...
miltonmamt 發表於 2025-1-15 23:21



    咁又係.當你兩個號碼都放埋一齊咁都集中咗.
我翻查聯通一卡雙號我係放喺另一部機,每日大概有三個(中,港)呢啲cold call.  我主號係hong Kong mobile就大概三個香港cold call. 睇嚟我要用一啲app去block大陸號碼.
主號轉月費係因為之前聽到太多又話要重新認證儲值卡等等...睇嚟我要衡量下接唔接受得到咁多垃圾電話

TOP

本帖最後由 slt 於 2025-1-16 13:50 編輯

我keep住個積木plan係因為個國內號碼,太似我另一個本地號碼

加上該聯通卡的香港號係一個「三字號」,只有 6 同另外兩個數字

上年2月仍然係 $11 續約。可能係尾水唔使加錢了。

TOP

本帖最後由 vagrantno13 於 2025-1-16 15:00 編輯

回覆 11# miltonmamt

認同, 如自己開台首個號碼(有紀念價值)長用不建議捆綁一卡2號, 因日後轉台國內號碼無法保留, 但國內部份的apps 需要國內號碼登記認證, 現在香港某部份銀行以中資背景有2類帳戶開, 一般國內消費或淘寶, 每日1萬限額及1年20萬限額應該足夠使用(如中港經常往來建議在香港開設最方便, 而且不用回國內辦理帳戶任何問題), 國內銀行如疫情的特殊封關防疫措施下, 因轉國內手機號碼/回鄉證(國內銀行強制知道香港客戶換領新證而沒有刷卡更新資料強制凍結戶口的轉帳功能)/更換保安編碼器等必須親身回國內銀行處理, 要帶齊開戶身份證明文件/記帳卡處理.

TOP

我自己的選擇係唔會比多$9、我用緊$11、我會合約到期cut!
直接再開一個新的$11 plan 、30個月約!再選過新 ...
miltonmamt 發表於 2025-1-15 20:28



    不如上大陸攪個 8 人仔保號 plan 更實際啦.

TOP