他可能係表達
先去3萬,一年後去valueGB,不增值,周至復始。
lolai 發表於 2025-3-8 10:53 PM

服咗你哋, 咁玩都得, 真係計到好盡
不過valueGB只有8G, 少過3萬8G + 4G, 夠唔夠用?

TOP

回覆 10# 田力

最平應該係聯通積木 plan

大台有 csl 年 plan
https://www.hkcsl.com/tc/365-flexi-annual-plan/

自由鳥都有 $38 plan

細台好似lucky 有啲平啲,但係你敢唔敢用

TOP

服咗你哋, 咁玩都得, 真係計到好盡
不過valueGB只有8G, 少過3萬8G + 4G, 夠唔夠用? ...
JIMillim 發表於 2025-3-9 01:36


你睇返樓主本身係咩plan,極可能純keep號碼
可能每月得幾百分鐘,1G半G data😏😏

TOP

其實而家最平嘅上台plan係乜嘢?真係有啲驚唔見左個號碼
田力 發表於 2025-3-9 00:57


最平月費應該係聯通積木plan,我記得網上攪上台免隧道費

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Thanks.

CSL 呢個 498 年費,即平均每月 41.5



兩張卡一年要一千,作為 keep number 都係有啲貴。。 ...
田力 發表於 2025-3-9 06:51


呢個價唔係叫有D貴
係好.......................貴

TOP

Thanks.

CSL 呢個 498 年費,即平均每月 41.5



兩張卡一年要一千,作為 keep number 都係有啲貴。。 ...
田力 發表於 2025-3-9 06:51

搵下街SALES 傾, 可能有優惠offer 呢

TOP

本帖最後由 notcool 於 2025-3-9 11:07 編輯
養號無用量, 聯通$11/月, 30個月約, 信用卡自動扣數
上個月申請咗, 主要要個大陸號收SMS
快靚正, 填哂資料 ...
jwong2k04 發表於 2025-3-7 17:18



    我都系咁。我直情香港同大陆主號轉埋入去。仲有月費免去儲值卡開始用嘅身份象徵添
其實都唔諗住轉台。積木pan搵返個香港電話分鐘,另外就買儲值卡做數據

TOP

本帖最後由 JIMillim 於 2025-3-9 17:02 編輯
你睇返樓主本身係咩plan,極可能純keep號碼
可能每月得幾百分鐘,1G半G data😏😏 ...
NeTZoO 發表於 2025-3-9 02:59 AM

依家純keep號碼最平都要三十幾蚊?
我印象中廿幾蚊一年就搞掂, 最新行情我唔清楚

TOP