JIMillim 當前離線
進階會員
他可能係表達 先去3萬,一年後去valueGB,不增值,周至復始。 lolai 發表於 2025-3-8 10:53 PM
TOP
aquarius 當前離線
NeTZoO 當前離線
特級會員
服咗你哋, 咁玩都得, 真係計到好盡 不過valueGB只有8G, 少過3萬8G + 4G, 夠唔夠用? ... JIMillim 發表於 2025-3-9 01:36
其實而家最平嘅上台plan係乜嘢?真係有啲驚唔見左個號碼 田力 發表於 2025-3-9 00:57
田力 當前離線
Banned
goalsp 當前離線
Thanks. CSL 呢個 498 年費,即平均每月 41.5 兩張卡一年要一千,作為 keep number 都係有啲貴。。 ... 田力 發表於 2025-3-9 06:51
少年 當前離線
初級會員
notcool 當前離線
中級會員
養號無用量, 聯通$11/月, 30個月約, 信用卡自動扣數 上個月申請咗, 主要要個大陸號收SMS 快靚正, 填哂資料 ... jwong2k04 發表於 2025-3-7 17:18
你睇返樓主本身係咩plan,極可能純keep號碼 可能每月得幾百分鐘,1G半G data😏😏 ... NeTZoO 發表於 2025-3-9 02:59 AM