codyma 當前離線
中級會員
可以mnp去舊卡既台好似得3萬同sosim? 其它係咪都要新卡? valuegb 有嗎? 目前用緊mysim4g 成日比佢亂扣$1. ... tonyjai 發表於 2025-3-30 22:00
TOP
ming765 當前離線
初級會員
winglim7 當前離線
進階會員
回覆 codyma iMessage/FaceTime 點解咁樣要扣錢嘅? ming765 發表於 2025-3-31 21:44
餓底 當前離線
儲值卡 首120天 語音對方 有政府提示: case A - 新卡 新號碼 case B - 舊號碼 mnp去 新卡 冇政府提示: ca ... theblueyard 發表於 2025-3-30 12:03
theblueyard 當前離線
Ching 我係 case D,並不如你所寫冇提示 不如你出黎講下,你出帖嗰陣係咪r水吹,自己都冇實戰灣測試 ... 餓底 發表於 2025-6-21 12:47
實測: 用咗2年萬能卡no. diy mnp 去 用咗半年csl 爸媽卡 ,沒有提示 theblueyard 發表於 2025-6-21 13:18