可以mnp去舊卡既台好似得3萬同sosim?
其它係咪都要新卡?
valuegb 有嗎?
目前用緊mysim4g 成日比佢亂扣$1. ...
tonyjai 發表於 2025-3-30 22:00


MySim 4g和5g卡一年係咁亂扣$1.8
我2年黎加加埋埋都俾佢扣咗百幾蚊
只要換卡落iphone就會因為iMessage/FaceTime變更號碼扣一次
依家只敢插落安卓手機用MySim

TOP

回覆 11# codyma

iMessage/FaceTime
點解咁樣要扣錢嘅?

TOP

回覆  codyma

iMessage/FaceTime
點解咁樣要扣錢嘅?
ming765 發表於 2025-3-31 21:44

Iphone通知娘家

via HKEPC Reader for Android

TOP

簡單D講,判定夠唔夠120日,唔係你個電話號碼本身, 以sim卡晶片啟用日作準

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆  codyma

iMessage/FaceTime
點解咁樣要扣錢嘅?
ming765 發表於 2025-3-31 21:44


國際sms $1.8一個

TOP

呃人
我舊號碼mnp 舊卡都有錄音

TOP

儲值卡
首120天 語音對方

有政府提示:
case A - 新卡 新號碼
case B - 舊號碼 mnp去 新卡

冇政府提示:
ca ...
theblueyard 發表於 2025-3-30 12:03



  Ching 我係 case D,並不如你所寫冇提示
不如你出黎講下,你出帖嗰陣係咪r水吹,自己都冇實戰灣測試

TOP

Ching 我係 case D,並不如你所寫冇提示
不如你出黎講下,你出帖嗰陣係咪r水吹,自己都冇實戰灣測試 ...
餓底 發表於 2025-6-21 12:47



    實測:
用咗2年萬能卡no.  diy mnp 去 用咗半年csl 爸媽卡 ,沒有提示

TOP

實測:
用咗2年萬能卡no.  diy mnp 去 用咗半年csl 爸媽卡 ,沒有提示
theblueyard 發表於 2025-6-21 13:18



    萬能卡又DIY你係咪r水吹

TOP

實測:
用咗2年萬能卡no.  diy mnp 去 用咗半年csl 爸媽卡 ,沒有提示
theblueyard 發表於 2025-6-21 13:18



   
csl 爸媽卡  登入 https://prepaid.hkcsl.com/login?lang=ZH
萬能卡no.  就可diy mnp  去 csl 爸媽卡

TOP