|
多年前曾經用過家居寬頻,故障打上去叫維修(首先客服電話係極難接通有人聽),終於接通約咗某日,結果我下午請假等到過曬鍾冇人來,打上客服竟然話我冇預約維修紀錄!!!我極無奈,唯有話宜家即刻約最早幾時(今次我開咗錄音),結果約咗第二日,我又調假在屋企等佢來,結果又係冇人來,甚至在預約時間前及過程中我一路都聯絡唔到客服及客服俾我的師傅電話都冇人聽,直到夜晚10點幾先打到師傅電話,解釋話有突發野搞到過曬鐘叫我要再打客服再約時間...,後來我打上去終止合約,仲要話我合約沒到期要罰違約金,我最後都係要書面去ofca投訢先完咗件事,我唔係唔俾你故障,而係接受唔到冇人來整,仲要浪費我時間。後來我了解到,呢間公司的維修係外判,如果同一日在A區有足夠維修單做,佢就唔會跨區到B區.而我就住B區。以上係我親身經歷,俾各位師兄參考。 |