提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

iphone 一個 tray 推入嗰種,對嗎?

TOP

iPhone5 & iPhone6 我都無磨過。 剪完立即插入去用

TOP

iPhone5 & iPhone6 我都無磨過。 剪完立即插入去用
tatata 發表於 2016-3-12 00:08

Me 22222  

via HKEPC Reader for Android

TOP

買了張hemat, 但咭本身冇錢,同內有38嘅卡有咩分別?

TOP

買了張hemat, 但咭本身冇錢,同內有38嘅卡有咩分別?
fruitips 發表於 2016-3-12 14:05



    何解會冇錢?

TOP

This one

2016-03-12 14.12.39-600x1068.jpg (104.25 KB)

2016-03-12 14.12.39-600x1068.jpg

TOP

This one
fruitips 發表於 2016-3-12 14:15


右上角, for MNP (帶 Number 過台) 用? 但會有得散賣?

TOP

唔該我想問下hemat$38係咪最多可以用3個月, 送1g+買1g plan?因開卡有效期係3個月, 咁開左卡先用送個1g, 當用2個月, 第3個月就用$38 1g plan?定係3個月前開1g plan可用多一個月?thx!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP