提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

想問下人仔2G個張係咪要打code
先可以拎到一個月免費上網?
今日屋企人幫我買貴左 $48.. 但係大card - -

TOP

想問下人仔2G個張係咪要打code
先可以拎到一個月免費上網?
今日屋企人幫我買貴左 $48.. 但係大card - - ...
龍咁威^^! 發表於 2013-12-13 21:01



我有一張 2013 12 31 前啟動的 $78 卡無用,有無興趣想要? 平D俾你。

TOP

回復 272# 龍咁威^^!


    以為用過唔使的,開通等收sms 通知

TOP

綜合番之前咁多頁既結果先


CMHK
綠封面4G/3G數據及話音儲值卡1個月試用版做緊150左右
用到4G/3G(3G用PCCW ...
Ki 發表於 2013-12-13 17:57


人仔4g係咪好多地方用唔到?

TOP

有冇人用緊人仔綠封面4G/3G數據及話音儲值卡?
過左公平之後會點?

TOP

有冇人用緊人仔綠封面4G/3G數據及話音儲值卡?
過左公平之後會點?
chy2003 發表於 2013-12-14 15:59



    一個月卡? 爆5G 即刻鎖到 384K

TOP

有人話過5gb後,只係鎖4g,唔鎖3g係唔係堅?

TOP

TOP

綜合番之前咁多頁既結果先


CMHK
綠封面4G/3G數據及話音儲值卡1個月試用版做緊150左右
用到4G/3G(3G用PCCW ...
Ki 發表於 2013-12-13 17:57

喂師兄好波

TOP