TOP
龍咁威^^! 當前離線
進階會員
QAFHK 當前離線
想問下人仔2G個張係咪要打code 先可以拎到一個月免費上網? 今日屋企人幫我買貴左 $48.. 但係大card - - ... 龍咁威^^! 發表於 2013-12-13 21:01
chuwest 當前離線
01faifaifai 當前離線
綜合番之前咁多頁既結果先 CMHK 綠封面4G/3G數據及話音儲值卡1個月試用版做緊150左右 用到4G/3G(3G用PCCW ... Ki 發表於 2013-12-13 17:57
chy2003 當前離線
某人兄 當前離線
有冇人用緊人仔綠封面4G/3G數據及話音儲值卡? 過左公平之後會點? chy2003 發表於 2013-12-14 15:59
ppp2 當前離線
中級會員
davidEX 當前離線