01faifaifai 當前離線
進階會員
TOP
lunlunman 當前離線
睇見車仔post真係想笑 因lunlunman話開通唔到第二次 我至改改post 叫大家睇定啲先 佢又以為因為佢 冇信 ... 01faifaifai 發表於 2014-8-23 13:25
hongsun2001hk 當前離線
初級會員
Serendiptiy 當前離線
中級會員
flamini 當前離線
onepiecefans 當前離線
唔該呢張卡可唔可以做wifi tethering,share wifi比電腦用? flamini 發表於 2014-8-23 22:12
#278 小米盒子可以插SIM CARD?! onepiecefans 發表於 2014-8-23 23:53
清觀 當前離線
Banned