原帖由 Inspire 於 2009-9-18 17:46 發表

價錢都差唔少...除非你個budget range好大...
其實你應該考慮果部野係咪open OS先,咁樣會好揀D
你拎部自家OS既同open OS比,前者會一定輸蝕
因為software一定少D,不過絕對唔係自閉(一個software都無)


都大ga...
諗住上台, 感覺上冇咁貴...
最緊要啱用, 合眼綠+手形..

TOP