本帖最後由 hk1352874 於 2015-4-2 21:28 編輯
預付卡應該沒有負數的,就好像八達通一樣,怎樣欠費?
apricot 發表於 2015-4-2 21:11



   樓主同一實名所有卡其中一張,可能有人用張預付卡做衰野(唔係樓主)(唔一定係欠費),所以被聯通鎖左

TOP

監控開機﹦欠費未找,梗係用唔到,找左費只顯示「開機」冇(監控開機)4字係後面

...
hk1352874 發表於 2015-4-2 21:09



如出现监控开机状态,一般为欠费后重新缴费,系统自动为你“开机”,即恢复你手机的通信服务。   

唔係"開机"咁解

TOP

9成無set apn
laughing 發表於 2015-4-2 20:55

Set 咩apn

求解

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 laughing 於 2015-4-2 23:17 編輯
Set 咩apn

求解

via HKEPC Reader for Android
kaon 發表於 2015-4-2 23:07

你既apn係"3gnet"唔好入錯
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2179869

TOP

我張都係公司卡,如去開浙江有冇方法轉返自己名既呢,謝謝?

TOP

回復 24 #laughing

今日即試

希望有好消息

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 apricot 於 2015-4-3 10:50 編輯

回覆 21# hk1352874


    剛從深圳回來,我有兩張一毛卡,兩張狀態如下 : 一張  開機(監控開機)餘額70多元,另一張  開機(報開)餘額30多元,兩張在深圳上網都沒有問題!

TOP

回覆  hk1352874


    剛從深圳回來,我有兩張一毛卡,兩張狀態如下 : 一張  開機(監控開機)餘額70多元 ...
apricot 發表於 2015-4-3 10:45


咁睇張"開機(監控開機)"應該都系欠費累全家

TOP

我張都係公司卡,如去開浙江有冇方法轉返自己名既呢,謝謝?
司機 發表於 2015-4-3 09:39


你搵唔搵道間公司帶齊營業証文件同你一齊去轉名?可以的話,就可以了

TOP

回覆 29# cfpang

咁只能望佢唔好一個累全家了
聽講一毛咭,去到當地門市都唔會賣,我去深圳聯通問,佢地死口話冇,
我用有限港式国語問1毛1MB,行3豬4豬.....果種.

咁只能淘一張唔實名既上去攪???

TOP