本帖最後由 ronan 於 2015-7-20 23:57 編輯
已致函PCCW待回覆
kypywk 發表於 2015-7-20 11:24 
其實師兄係做左件好事,放d 錢入果個職員個袋,等果個職員從錯誤中學習和成長
要讓果個職員知道要珍惜呢份工,認真咁工作,唔係玩玩下,當d 客人係傻 ,耍下d 客人就算
今時今日間間公司玩ISO ,寫封信有RECORD,間公司唔可以唔TAKE ACTION,當無事無生
師兄應該照真講"店員話無得換",無話因為當時門市剛剛無貨,所以無得換,又或者呢d 咭太舊因為技術問題而無得換
同埋唔好點名果一位職員,等hkt 班management 以為成間門市都係咁,又或者等佢地班職員覺得因為有同事害左佢地,攪到佢地成間門市比人投訴,等佢地鬼打鬼 |