原本用緊 $128 6GB (3G 42M)

今日打上台問有冇得升4G,佢開咗呢兩個option俾我:
1. $206 5GB (4G 42M)
2. $266 6GB (4G 全速)

呢兩個睇落似係續約plan嚟,大家有冇收到過其他更好嘅plan?

TOP

你依個係98+18=116 嘅3G 42M plan,根據我11月中後收集及收到推銷電話嘅資料 ...
irhk 發表於 2017-1-5 16:56


Thank you reply !!!

TOP

上個月轉台$188免$18,42M 7G.

TOP

又問一問大家 3G 42M plan vs 4G 21M plan 邊個快, 那一個好?
續約$116  3G 42M (5GB Data) 免2個月
續約$126  4G 21M (3GB Data) 冇免月

TOP

$116好似吸引D

TOP

回覆 25# avataryu

唔好續, 去HKBN 108 都有5GB 4G 21MB
3 3G 真係越來越差, 好多地方收唔到DATA!

TOP

回覆 21# aupply

無, 同樣答案!
涯到完約就算啦!!無謂益佢!

TOP

回覆 27# kentck

Thanks, 我都冇想過續. 不過問下乜野係 3G 42M vs 4G 21M ^_^
3 3G 真係越來越差, 我就唔知, 我用緊4G 1GB plan ^_^

TOP

本帖最後由 aupply 於 2017-1-9 23:53 編輯
回覆  aupply

無, 同樣答案!
涯到完約就算啦!!無謂益佢!
kentck 發表於 2017-1-9 16:37


最後佢開到$268 8GB 全速4G俾我,重新計兩年

無計,我係被迫轉4G,學校某啲lab收唔到3G signal(啲人用3台4G無事),鎖死2G又成日 No service <-> GPRS 咁跳

結論係以後轉台之前*一定*要買張儲值卡,試下自己常去嘅地方收得好唔好

TOP

回覆  avataryu

唔好續, 去HKBN 108 都有5GB 4G 21MB
3 3G 真係越來越差, 好多地方收唔到DATA! ...
kentck 發表於 2017-1-9 16:35

岩岩先有個同事轉左HKBN, 話收得仲差過之前佢用人仔...

TOP